◆ ﹏ '' 牙|3e * =)` !
[忍][受][著][別][離] ﹏ [會][痛][過][處][死]!!
●'*,就算暫時是冷靜期*。'! ﹏《 輸 不 起 你 》*,, ★"|3aby I l0\/E U s0 Much!!]
phoebekwan
暱稱: ◆ ' 牙 ♭e =)`!
性別: 女
國家: 香港
« October 2021 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天


" 成 績 表* =) 分類: 未分類

20060710::

仆街,,勁激氣,,有無搞錯,,意大利條粉腸講野黎激我既施丹

好鬼激氣-3-''之後施丹就頭搥撞條粉腸既心口,,撞得好*!!!我中意...比我就打人啦...

用頭搥撞刀算係有品嫁啦,,施丹好波,,佢果球12碼超令,,另外球頭搥刀好令ga!!!不過

條友接到,,,好鬼勁*,,無耐佢就撞人啦,,撞得好牙!!!!我超興奮牙*!!!好鬼正,,

完全迷上施丹,,真係唔想佢退休牙>v<,,佢好鬼有球王feel,,完全係法國既精神

領袖,,無左佢,,法國一定收得皮*!!!吹到最後一次刀紅牌出場lo,,,搞鬼錯牙,,,個球証好

去食屎啦,,,之後享利同埋唔知邊個又傷埋,,唉*輸曬!!!!12碼''''唉,,,輸係正常ga*無左

我既施丹,,D人又唔爭氣,,射唔入,,,挑*!!!豪比意大利,,,D人9屎,,特登激我既施丹,,算,,

D人輸曬球品,,,唔夠我既施丹黎,,,係度用佢既臭口激我既施丹,,啍*我憎死意大利!!!

唔緊的...施丹永遠is the best!!!!我會記住你ga,,我會好miss你ga,,你一定要記住我

bor!!!呵呵,,,施丹好鬼正,,,佢受傷刀cute過人,,,勁過癮*!!!愈講愈正!!!!施丹好迷人*

小女子好鬼迷戀佢,,,好想睇佢踢波,,一定好鬼正!!!呵呵 =)`

20060711::

尋日6點先傾完電話,,,一瞓就8:20啦,,唉*遲到,,勁比人窒我,,,kaka,,係邊個就心照啦,,,

番到去,,見到李文達,,電左曲髮,,haha,,真係聽我講,,好鬼過癮,,之後番班房,,要上左圖書

館先有成績表拎,,,唉*要罰款,,,shit!!!!唔制牙,,,1/9先還,,,呵呵,,,1/9先算啦!!!!落番去,,

拎成績表,,校刊,,*牙朱唔記得比份通告我,,,激氣 =( `then放學,,,

(((我真係好中意同你一齊,,,好開心,,,係真ga!!!!希望你刀係啦*!!死人頭=)`|0o|0o!!!!!)))

2D既同學,,,唔知下年會唔會再同你地一班,,but我想講,,我係lee班好開心,,,miss朱對我

好好,,我唔開心,,,佢會比糖比朱古力我食,,,佢係一個好好既miss!!!好鬼好人,,,又錫我

bor >3<''我愛你牙朱朱!!! 2 玲,,momo,,baby,,小雲,,沙律""你地係我最錫既朋友,,,

我好愛你地牙!!!好多野唔識講,,但我好中意好中意2D牙*v*,,希望無人走啦,,

                 我愛2D牙*






訪客留言 (返回 phoebekwan 的日誌)