
20060710::
仆街,,勁激氣,,有無搞錯,,意大利條粉腸講野黎激我既施丹
好鬼激氣-3-''之後施丹就頭搥撞條粉腸既心口,,撞得好*!!!我中意...比我就打人啦...
用頭搥撞刀算係有品嫁啦,,施丹好波,,佢果球12碼超令,,另外球頭搥刀好令ga!!!不過
條友接到,,,好鬼勁*,,無耐佢就撞人啦,,撞得好牙 !!!!我超興奮牙*!!!好鬼正,,
完全迷上施丹,,真係唔想佢退休牙>v<,,佢好鬼有球王feel,,完全係法國既精神
領袖,,無左佢,,法國一定收得皮*!!!吹到最後一次刀紅牌出場lo,,,搞鬼錯牙,,,個球証好
去食屎啦,,,之後享利同埋唔知邊個又傷埋,,唉*輸曬!!!!12碼''''唉,,,輸係正常ga*無左
我既施丹,,D人又唔爭氣,,射唔入,,,挑*!!!豪比意大利,,,D人9屎,,特登激我既施丹,,算,,
D人輸曬球品,,,唔夠我既施丹黎,,,係度用佢既臭口激我既施丹,,啍*我憎死意大利!!!
唔緊的...施丹永遠is the best!!!!我會記住你ga,,我會好miss你ga,,你一定要記住我
bor!!!呵呵,,,施丹好鬼正,,,佢受傷刀cute過人,,,勁過癮*!!!愈講愈正!!!!施丹好迷人*
小女子好鬼迷戀佢,,,好想睇佢踢波,,一定好鬼正!!!呵呵 =)`
20060711::
尋日6點先傾完電話,,,一瞓就8:20啦,,唉*遲到,,勁比人窒我,,,kaka,,係邊個就心照啦,,,
番到去,,見到李文達,,電左曲髮,,haha,,真係聽我講,,好鬼過癮,,之後番班房,,要上左圖書
館先有成績表拎,,,唉*要罰款,,,shit!!!!唔制牙,,,1/9先還,,,呵呵,,,1/9先算啦!!!!落番去,,
拎成績表,,校刊,,*牙朱唔記得比份通告我,,,激氣 =( `then放學,,,
(((我真係好中意同你一齊,,,好開心,,,係真ga!!!!希望你刀係啦*!!死人頭=)`|0o|0o!!!!!)))

2D既同學,,,唔知下年會唔會再同你地一班,,but我想講,,我係lee班好開心,,,miss朱對我
好好,,我唔開心,,,佢會比糖比朱古力我食,,,佢係一個好好既miss!!!好鬼好人,,,又錫我
bor >3<''我愛你牙朱朱!!! 2 玲,,momo,,baby,,小雲,,沙律""你地係我最錫既朋友,,,
我好愛你地牙!!!好多野唔識講,,但我好中意好中意2D牙*v*,,希望無人走啦,,
我愛2D牙*

|