
today,,1:00 get up,,多得臭錦打電話比我,,then 勁趕錦出門口,,搭2x去到果度,,,
嚇死我,,差D以為搭過龍,,,之後到果度,,去搵miss先,,見到牙龍,,生曬鬚錦,,高左好多,,
佢地一見到我果陣,,大嗌左一聲,,之後話我變左好多,,我勁火羅lo,,唔該*!!!!之後
同莊偉良,,周以焮,,佩珊,,臭錦佢地坐埋一齊,,,差D比人迫同個死走音怪一齊坐,,,
你估我on9架=P,,同走音怪坐,,,我寧願死牙=)``坐左一陣,,牙龍就走,,望住佩珊
講bye-bye,,,哎呀*笑死人啦,,,食左3碟野,,,8爪魚最好食,,,之後陳主任就同我地
傾計,,話我令左<<<哈哈=P,,,傾傾下....sharon黎左,,,then勁影相,,,4條友勁玩
陳俊豪,,我係錦笑佢,,勁講佢小心比鬼妹姦,,,勁好笑,,,之後|0o|0o打黎,,個死臭錦,,
又8掛偷聽,,,之後勁估人地有無拍拖*=P,,,坐到4點幾就各自番龜lu,,,
ps::::染左髮牙(紅色),,,later R.C 又宣誓,,,
最緊要係今日笑錦送生日禮物比我,,,係耳環!!! thx =)``

|