今日.... 番學冇咩特別事... 不過... 放學" 搭輕鐵"" 本身我就同呀 撞到頭丁妹個蝦子餅bor... 應該個個都知啦" 同頭丁去左M記... 佢去買野食" 之後就番左屋企" 係咪好無聊呢?!!"