PhOe,,,NiX'S [[BlOg........///
phoenixBo
暱稱: 鳯先生
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
我們畢業了...再見了我...
滿足真係會好開心
原來回到了原點
今天真開心耶~~~~~
日日做狗做到嘔!!!!!!...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 85
今日人氣: 0
累積人氣: 1191
2008 年 5 月 2 日  星期五   雨天


好勞動ge 5月1號 愉快 分類: 未分類

第一日番工,,,,一個字:

做左8個鐘 洗左16次手 煮左廿煲飯 吉左80條粟米

忽左幾萬兜飯 換左N次手套

都5明d人ga,,,,佢d飯咁難食都咁多人食

幾萬個人食野,,得我一個人忽飯

戈四大賤精成日企曬係度吹水

又5自己黎抽飯喎

而+隻手禮拜咩

正發溫!!!!!!

d叔叔a E都好好人,,,,幾開心

但係我發現戈度d人ge英文水平都幾低

因為個個都5識讀我個名

總經理Abbus就叫我"PHYBIE"

另一個賤經理a詩叫我"phoeness"

戈個經理Jenny連讀都5識讀........真係救命!!!!

最好笑係戈個DAVID,,,,

讀左十幾次都讀錯,,,仲要次次都新款先係勁

搞到d人成日叫我"a妹,,,XXXXX................"

所以我決定左以後我就叫!!!

 

 

 






訪客留言 (返回 phoenixBo 的日誌)


APRIL 於 2008-05-06 11:32 PM 發表:
巨鳳..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BO' 於 2008-05-06 03:32 PM 發表:
你冇事a ma 鳳姨?
XDXD...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lulu88522 於 2008-05-04 11:22 PM 發表:
你哥份牛工黎ge !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩牛呀!!!
係狗呀!!!!
Posted at 2008-05-05 01:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hp1990828 於 2008-05-04 09:03 PM 發表:
你份工係做??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
好友名單