第一日番工,,,,一個字:
嘔
做左8個鐘 洗左16次手 煮左廿煲飯 吉左80條粟米
忽左幾萬兜飯 換左N次手套
都5明d人ga,,,,佢d飯咁難食都咁多人食
幾萬個人食野,,得我一個人忽飯
戈四大賤精成日企曬係度吹水
又5自己黎抽飯喎
而+隻手禮拜咩
正發溫!!!!!!
d叔叔a E都好好人,,,,幾開心
但係我發現戈度d人ge英文水平都幾低
因為個個都5識讀我個名
總經理Abbus就叫我"PHYBIE"
另一個賤經理a詩叫我"phoeness"
戈個經理Jenny連讀都5識讀........真係救命!!!!
最好笑係戈個DAVID,,,,
讀左十幾次都讀錯,,,仲要次次都新款先係勁
搞到d人成日叫我"a妹,,,XXXXX................"
所以我決定左以後我就叫鳳!!!
|