哈__吾知大家有冇掛住我呢*
睇你地個死樣都冇掛住我架啦........
金次打返個日記其實因為幾件事既=____________________=
同老公一齊左8 日了__呢8日我真係好開心,佢真係好鍚我...佢對我真係好好.好溫柔=/\=
我吾知我會同佢一齊幾耐...但系我同得佢一齊我就會令佢日日都開心 =v-"
我一見到佢笑..吾知點解覺得佢真係好傻好可愛>333<
佢煮既野都巧巧食架...嘻*
老公你知道嗎...果日我隻眼真係好痛!你個傻佬訓訓下都問我"老婆你隻眼仲有冇事..?"
果時我真係望住你呆左.之後笑了......傻豬= 3 =
要記住2008 年 1月11號__知道嗎??
|