phonbe422
暱稱: ×`曳豬儀↗曖↖矇豬雄`×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-28
吼..
病左-口-!!
7_1 ..去油行~"~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天


抱歉...好耐冇打了=v- 開心 分類: 未分類

哈__吾知大家有冇掛住我呢*

睇你地個死樣都冇掛住我架啦........

金次打返個日記其實因為幾件事既=____________________=

同老公一齊左8 日了__呢8日我真係好開心,佢真係好鍚我...佢對我真係好好.好溫柔=/\=

我吾知我會同佢一齊幾耐...但系我同得佢一齊我就會令佢日日都開心 =v-"

我一見到佢笑..吾知點解覺得佢真係好傻好可愛>333<

佢煮既野都巧巧食架...嘻*

老公你知道嗎...果日我隻眼真係好痛!你個傻佬訓訓下都問我"老婆你隻眼仲有冇事..?"

果時我真係望住你呆左.之後笑了......傻豬= 3 =

要記住2008 年 1月11號__知道嗎??






訪客留言 (返回 phonbe422 的日誌)


Yee 於 2008-01-21 04:47 AM 發表:
-.-佢影得好唔得wo老婆仔~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢影得吾好但係真人好就夠了呢..老公仔>33<
令吾令仔吾係睇外表既..有好多野如果過份睇外表既..吾會行得長囉
重要既係佢對我係點..點尊重我..呢2樣已經夠了呢..對不!?
吾似得有d人話人地啦=x=凸
你同我知道就夠了_____啜啜xD*
Posted at 2008-01-21 01:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]