phonbe422
暱稱: ×`曳豬儀↗曖↖矇豬雄`×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-28
吼..
病左-口-!!
7_1 ..去油行~"~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


嘻>3< 跟你最捧了 分類: 未分類

依家係公司..好多日都冇打日記哇-3-s0r s0r 呢

依家打返>33<"

其實都冇咩想打...只係知道個胃又病發=0="好辛苦><""

吾食得好多野...嗚~~~

金日係公司學勁多野...全部都好難-__-"有排學...嘻

吾經吾覺同老公一齊左1個星期多dd..幾個星期佢都好鍚我..好關心我...

我真系好開心的>33<"

我唔撚理其他人點撚樣講你...我中意你呢個理由已經夠..嘻

你記吾記得同我你巴士你"out"手指尾..你同我講d咩呢...聽完之後真係笑了的>3<

我話怕你返大陸玩..你個傻佬就比左張回鄉証我保管^3^  注:(我沒有迫他的)!!!!

琴晚好對吾住呀...我冇心要你等成2個鐘=w="

對唔住...啜啜啜~~~卜

星期6見到保返5個鐘頭幫你按摩好唔好>33333<

唔打住啦..要做野...金晚放老公煮既野上黎比大家睇啦

 

 






訪客留言 (返回 phonbe422 的日誌)


ζ可兒ζ 於 2008-01-23 08:40 PM 發表:
你影相個樣真係有點兒那過~.~
不過我冇話你真人樣衰呀=_=v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真人比較帥______________xD*
Posted at 2008-01-23 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



□*PhoNbε↖老公 於 2008-01-23 07:21 PM 發表:
死傻婆A_A...同你一齊..我都好開心..可能你太笨了"
我俾張野你...係想俾你知...我對你一心一意...唔想我唔係你身邊個陣
胡思亂想...重有最緊要係-.-上次話我樣衰個個...-___-我自問咁大過仔.......
冇咩幾多個咁話過我..你個樣...都唔好得去邊啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

為什么要說我太笨呢..  ./\.
 
點解我笨你會咁開針哇=3=" 如1有1日我吾笨你係咪吾要我架啦@V@?
 
你吾係我身邊果陣睇返我同你D信息就夠了..果日可兒係度偷睇我地D信息之後話
 
好肉麻..哈>3<"
 
吾知點解..係你屋企住左咁多日...日日都係咁笑..冇1日係唔笑的..
 
你咪仲傻過我>33<
 
我地下次放假一齊出去行街街買床單好冇丫...不過要買"史迪仔"架WO..
 
嘻____xD*
 
影相同真人都吾同...傻佬來的...使鬼理人點講咩...
 
你又吾係同佢一齊...係咪先a___A"
 
老公個身果陣香味真系好正=V=" 哈
 
老公大"淫"..起身打比我啦....啜啜_________________xD*
 
Posted at 2008-01-23 09:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]