金日..婆婆舉靈了...見到媽咪佢地都有種好傷心既樣..自己個心都好難過
3點半左右去到靈堂...見到婆婆張相...自己都忍吾住喊左..
佢既離開太特然了...好難接受到...
我依家只係想媽咪可以放低..唔好再亂諗野...就夠了=/\="
至於我個傻佬....唉...佢病病了><"""
淋住雨返工..又凍....結果呢,...就發燒了...嗚....我心痛呢>_________<"
聽日....做好晒婆婆野...食埋"英雄飯"之後
要去老公屋企照顧佢...他呢...又笨..又懶...正一傻瓜__嘻*
諗下聽日煮咩比佢食...要煲湯比佢飲.,..啜___________xD*
依家去洗白白..訓啦....聽日好早起身>/////////<
如果你已經不能控制
每天想我一次
如果你因為我而誠實
如果你看我的電影 聽我愛的CD
如果你能帶我一起旅行如果你決定跟隨感覺 為愛勇敢一次
如果你說我們有彼此
如果你會開始相信 這般戀愛心情
|