好耐冇打嚕...嘻..因為都冇咩時間打..
吾經吾覺同個傻佬一齊左就黎一個月....-v-"但系我仲成日都亂諗野哇*
冇計啦..呢個係女仔既天性來的呢....你吾可以怪我架啵=v="
但系吾知點解次次見到你笑..我刀巧開針的呢.^3^"
有時真系好想知你同我一齊開唔開心呢@.@!?
有幾愛我呢..愛我d咩呢..個腦全都是問號哇*v*"
成日咁多問題你會唔會好煩呢..哈-v-"
頭先丫..我比人強吻=0="
鍚鍚完又吾比人地抹咀wo....成面都係口水...=v="
金晚你死定A______________________A*
以下18禁..吾打了a___A
|