嘻..金日一起身..去左睇醫生..之後返左婆婆屋企食團年飯.,wow
勁多好好味既餸囉A___________a"
食完之後同老公..老公哥哥.同埋哥哥女朋友一齊行花市..勁開心..
因為老公買左隻好大既史迪仔比我丫...勁可愛,,多謝老公大淫>3333<”
我地4個買左冰糖胡蘆食....好酸丫=__=
老公同哥哥食得最快...我同哥哥女朋友食得好慢-3-*
雖然落住好大雨...不過我真係好開心...原來哥哥都唔係咁惡既-v-*
係呢度...
豬兜儀同大家講聲新年快樂...身體健康...y0..
聽日要收好好好多利是...哈哈哈A0A"
洗埋白白訓嚕..好凍丫>33<"
|