金日..一起身都冇咩凸別..
因為..老公病左__一起身就落左街買野煲粥比佢食..很擔心..
食左粥粥之後..同左(芝)落去打機..佢仲帶埋個BB落黎...A_A
BB勁得意..哈..拖住佢隻手仔行去坐的士..一開始佢好乖架..之後就....係咁曳曳要老公抱佢..
睇住老公拖住阿B個樣真係好得意..左手拖阿B,右手拖住我..=V= 幸福哇>33<*
去左市中心幫老公哥哥買左2條褲就返屋企嚕..返到屋企..阿B呢個百厭星就開始黎..
手先..佢要屙臭臭..之後叫我(文)屎-00- 勁臭呢.\/.
芝就同老公係房傾計..入歌..我係出邊同隻百厭星隻揪-00- 隻揪完我係廚房就碗..
阿B佢太乖了..走入WC刷牙....隻牙刷仲要唔知係邊度搵出黎...笑死我-,-
玩到咁上下..芝同阿B就走嚕...而我隻佬...佢病到訓左係床到...睇見都心痛..
摸下傻佬個額頭勁熱..比左粒退燒葯同止咳水傻佬..食完就哄佢訓..
唔知點解係老公病病果陣特別嗲..拖住我隻手先肯訓..話講左D我好開心既野>3<
雖然隻手(脾)左..但係我真係好開心...因為你同我講左果句說話=3=
12點就係同老公一齊左1個月嚕..唔知佢會唔會訓到過左龍唔記得呢-.-如果佢唔記得我會唔開心=/\=
不過係太累訓左既我都會原諒佢既..啜>3<"
以下有百厭星既樣比大家睇=...=

|