金日係情人節..豬兜係呢度希望大家情人節快樂>3<"
琴晚收左工之後..同可兒去左bee屋企整蛋糕...過程真係幾好笑..因為我係第一次整的說呢=.=v
開頭都冇乜野..當倒個餅低出黎既時間..爛左=.=...bee bee話因為太薄了-口-*
心情勁快咁去到谷低............好唔開心架嘛=/\=
整得咁辛苦爛左..嗚...*可兒果個就好令哇=___=*
之後我同阿bee再好快手咁整多一個細細個既出黎..雖然冇左整原先果個好唔開心..
但係個心好想整比老公食..就再整多個..時間係咁過..個糕糕終於凍到成型..
我就將個糕糕加點色彩....哈..
整完都12點了..我地由7點開始整...整完就返左老公屋企..比老公食果陣...
佢個死人樣呢...勁衰=.=* 可能係因為太甜既關係-v-*
不過老公最終到食晒成個..仲小小都唔比我試下wo..我想拎個蛋糕..佢話". \/ . 唔好搶我d野wo..
見佢食得咁辛苦..覺得好冇用=0=*
我地行左一個月既禮物..我買左隻錶同埋一個放係木盒刻左名名既玻璃樽..樽入邊仲有寫左野tim..送比佢
,至於情人節就買左一對情侶手厄送比佢...
唔會期望佢送返野比我..只系想開心一齊就夠...
"未來的日子,只想挽手跟你渡"
|