phonbe422
暱稱: ×`曳豬儀↗曖↖矇豬雄`×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-28
吼..
病左-口-!!
7_1 ..去油行~"~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


情人節快樂>3< 熱情 分類: 未分類

金日係情人節..豬兜係呢度希望大家情人節快樂>3<"

琴晚收左工之後..同可兒去左bee屋企整蛋糕...過程真係幾好笑..因為我係第一次整的說呢=.=v

開頭都冇乜野..當倒個餅低出黎既時間..爛左=.=...bee bee話因為太薄了-口-*

心情勁快咁去到谷低............好唔開心架嘛=/\=

整得咁辛苦爛左..嗚...*可兒果個就好令哇=___=*

之後我同阿bee再好快手咁整多一個細細個既出黎..雖然冇左整原先果個好唔開心..

但係個心好想整比老公食..就再整多個..時間係咁過..個糕糕終於凍到成型..

我就將個糕糕加點色彩....哈..

整完都12點了..我地由7點開始整...整完就返左老公屋企..比老公食果陣...

佢個死人樣呢...勁衰=.=*  可能係因為太甜既關係-v-*

不過老公最終到食晒成個..仲小小都唔比我試下wo..我想拎個蛋糕..佢話". \/ . 唔好搶我d野wo..

見佢食得咁辛苦..覺得好冇用=0=*

我地行左一個月既禮物..我買左隻錶同埋一個放係木盒刻左名名既玻璃樽..樽入邊仲有寫左野tim..送比佢

,至於情人節就買左一對情侶手厄送比佢...

唔會期望佢送返野比我..只系想開心一齊就夠...

"未來的日子,只想挽手跟你渡"






訪客留言 (返回 phonbe422 的日誌)


小nic 於 2008-02-18 01:36 AM 發表:
你痛佢又痛 .... 搞到我都痛埋1份 >.(( M痛中..... ))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

丫................M痛囉=.=
 
小Nic玩野丫
Posted at 2008-02-21 03:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



□*PhoNbε↖老公 於 2008-02-15 08:35 PM 發表:
死傻婆..講真..個CAKE好好食...因為,係你既一番心意
情人節你過得快樂嗎...本身重有地方要去,可惜我同你都病...去唔到
依家你係醫院好痛...我都一樣心痛..幾日冇得同你磨鼻哥...
不過心痛都冇用...長痛不如短痛...你一次過治好個病,好過你成日西哂面話痛啦
係唔係
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

老公大淫..情人節我過得真係好開心..好快樂>33<
同你一齊去邊都可以的呢>///<
-3- 我都唔想架..我都好想同你磨鼻哥的...我都好想抱抱搞豬><"
依家出左院啦...keke...日日都可以磨哇*
要你大淫擔心我小淫....對唔住架呢唷^<
Posted at 2008-02-21 03:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]