呢幾日..我真係比我老公笑死我.3.
個傻佬每日放工返黎都會買umum比我食...唔..艾屎你嚕>3<* 返工工咁辛苦仲要周圍買我中意食既野比我...啜____xD*
可能我中意你既原因就係因為你會肯咁對我..好笨笨.3.仲成日係度睇我個BloG..同你講左矛打又唔信..蠢到屎╭.3.╮
每一日返黎都見到你都好開心..好多野同我講..嘻..又係度話屎忽鬼又扮佢WO..笑到你個開心樣真係好想影低佢=v=*
你丫..返工自己要小心d先得架..成日整到傷晒..我個心好痛呢=/\=死傻豬>33<
我因為病病要3月先可以返公...雖然係老公屋企有時好悶...不過有時好期待佢返黎第一句會同我講咩呢=v=*
我既開心希望你都可以感受到...我中意你既程度去到邊...發夢刀怕你同真係會分手....每次起身都喊住咁..係好怕會有一日你真係離
我..我會點=/\= 好對唔住呀老公大淫...我真係唔想亂諗的..卡卡 我自己都控制吾到.3.
金日我打左日記啦..如果我唔提你你會唔會自己上黎睇...睇完唔知你會點呢...嘻
講完我同老公既野..又到左講我好朋友既野...一講就燥撚晒...對唔住我既粗口又要出動了A___A
我既可兒..你唔好咁燥啦...果d姣西唔值你咁炆架wo...d 8婆係中意拎塊西上枱都冇計..
講到管仔緊係叻啦...有西屌唔通d仔唔撚屌咩...我就唔信有啦...系咪先..
唔...唔知點解一對撚住d姣西就好鬼炆...臭西西...唔知會唔會有陣黃色煙飛出黎呢...諗起都好撚好笑=.=
吾...唔講哇...呵呵
|