phonbe422
暱稱: ×`曳豬儀↗曖↖矇豬雄`×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-28
吼..
病左-口-!!
7_1 ..去油行~"~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


系公司靜雞雞............................ 不屑 分類: 未分類

依家時間系晏就15:00...我系公司靜雞雞上網打日記....嘿嘿.!!!

其實我公司系吾比上網架...不過我太悶啦..又冇野做wo...咪上黎打下野囉...好怕比人睇到tim-v-

依家3點....吾知我打完呢編日記之後係幾點呢...一有人黎就要收埋個網..吾可以比人見到~"~ e~~~~~~~~~~~

吾系屎忽開花都得啦=v=!

話事話...吾知點解最近個肚成日都ke le 咕嚕咁....又系咁屙wo...屙到屎忽都痛痛地-.-!!!!!!!!!!!!!!!!!!

唉..系公司成日都凍到變雪條...wing wing 金日又早走wo...我又一早做好晒d野...msn又吾比上....天阿

好命苦.............唯一既娛樂就係飲"維他奶"....不過都峂黎比我飲晒...點算算算算哇*v*

=.= 出事了...比人見到........都係金晚先再打啦-00000-

收左工嚕..返左自己屋企食飯飯,,..勁耐冇食過媽咪煮既野嚕><""

勁好味呢..呵x2*同媽咪傾左一陣...大細佬返黎囉...同佢傾左一陣...問佢有冇掛住我先...

我細佬話...食屎啦你\~~~/ 吼.....激死我...

食完飯飯...睇左一陣電視就返屯門啦....因為我老公返工果陣整親個"駁頭"

勁`論盡..呵呵...咁又係既...佢有個花名叫"論盡雄"...呵呵...哈哈...嘻嘻=v=!!!!!!!!!!!!!!!!

返到老公屋企....一入房,,唔見我老公wo..原個佢喱埋左-.-

超低能-.-!!!!!!!!!!!!!! 勁傻佬=.=

唔講啦.....超眼訓............................個黑眼圈就黎掉到落心口=.=






訪客留言 (返回 phonbe422 的日誌)


Shuen429 於 2008-05-13 07:26 PM 發表:
hi..
而..
都幾靜雞雞上喎..
哈..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

um....殊..吾好咁大聲先得架>33<
Posted at 2008-05-13 07:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wl01459056 於 2008-05-13 05:43 PM 發表:
靜雞雞完之後仲要柯=,.=''
好核突A!(= 口=)睇黎份工都幾好''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

先生..你條鼻毛突左出黎 =.,= <===
 
你仲核突丫....哈哈
Posted at 2008-05-13 07:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]