唉..我金日真系好吾開心,原因系因為公司發左左一件事..我個好朋友wing豬有可能會比人炒><"
點解會咁我就吾放便講啦...呢d野好私人..不過我真系吾想佢比人炒...我好吾捨得...好想喊....系公司佢真系當我好似細妹咁..
我同佢既認識係系之前公司識架...我之前系返信用卡,,之後識左wing豬...系佢介紹我入呢間公司做...由一張白紙教到我依家識做
好多野...都係佢一手教我,,又鍚我...又擔心我...緊張我..如果佢真系比人炒左我諗我都吾會做得長....因為系公司..有1個我好吾中意
見到既人.;唉....依家刀吾知可以做d乜...真系好驚聽日既消息...........><!!
唉...成個人都冇晒心機...吾多想打野啦...留cM啦*
|