依家係公司...飲緊呢個番茄傻仔湯..(冇味的_=.=)
搬屋先黎落雨..吾通連個天都吾中意..搬到死咁制..唉
不過..好彩我個傻佬都肯哄我笑...衰就衰左..你個死佬掛住打機...吼 凸____凸"
就黎同我隻佬行左半年...嘻...唔知點解好想快d到一年,..點解..
因為如果我同佢行到一年既時候我地會一齊著校服去影相相,,,嘻嘻...哈哈哈哈
呢排知道左我隻佬好多野...原來佢都好關心我的>v< 愛屎你嚕>333333<!!
講住咁多先...夠鐘做野-,- bibi
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
比d野你地睇--------- - 我係公司睇完笑到停唔到囉..=.=!!!
|