phonbe422
暱稱: ×`曳豬儀↗曖↖矇豬雄`×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2019 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
2008-10-28
吼..
病左-口-!!
7_1 ..去油行~"~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 6 月 17 日  星期二   晴天


番茄傻仔湯..你飲左未丫 分類: 未分類

依家係公司...飲緊呢個番茄傻仔湯..(冇味的_=.=)

搬屋先黎落雨..吾通連個天都吾中意..搬到死咁制..唉

不過..好彩我個傻佬都肯哄我笑...衰就衰左..你個死佬掛住打機...吼 凸____凸"

就黎同我隻佬行左半年...嘻...唔知點解好想快d到一年,..點解..

因為如果我同佢行到一年既時候我地會一齊著校服去影相相,,,嘻嘻...哈哈哈哈

呢排知道左我隻佬好多野...原來佢都好關心我的>v< 愛屎你嚕>333333<!!

講住咁多先...夠鐘做野-,- bibi

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ 

比d野你地睇---------                  -     我係公司睇完笑到停唔到囉..=.=!!!






訪客留言 (返回 phonbe422 的日誌)


wl01459056 於 2008-06-24 05:17 PM 發表:
係啦..冇計-3-''
但主要都係係果到玩姐-.-
冇加油啦..人地都拒絕左''
在努力下其他啦-__-'''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wl01459056 於 2008-06-24 01:21 AM 發表:
佢話彩你都傻.XD
都好呀-3-''
你問我((其實你系咪中2賓賓樂園(既)女仔!?))
理句野可以包括哂全部=.="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=!!
我咁有禮貌....世伯咁樣講,,,嗚~~
吾怪得你成日都去賓賓樂園啦....keke
要加油阿\~~~/
Posted at 2008-06-24 08:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wl01459056 於 2008-06-20 08:53 PM 發表:
BA=呀爸=.=''討厭!!
WO''你同隻佬就好啦-3-咁開心
而我就.3. 唉唉唉唉唉!!

lifeinpiano理個IS MY BEST FRIENDS XD''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-0- 原來系爸爸...
hi...世伯你見吾見到我呀>v<~??
我同我隻佬有吾開心有你吾知姐,,,衰鬼<3*
其實你系咪中2賓賓樂園既女仔!?
Posted at 2008-06-20 11:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wl01459056 於 2008-06-19 11:40 AM 發表:
唔好意思-3-''
呀BA偷睇緊我打D野''
CM比你先-.-'' 加油=W=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hey Man,,
 
邊個系阿BA?
 
THX ∼Cm=v=!
Posted at 2008-06-19 01:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chris917 於 2008-06-19 04:24 AM 發表:
我終於記返起
我個次塔車諗緊個時家姐佢有個朋友我好似唔記得叫咩名
現家見到你終於記返起你係叫牙Nic
終於解決左我唔洗再係到煩^^開心死我囉
牙儀見到你現家好幸福^^
我真係登你高興§祝你永遠幸福^^
傻夆字......>.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做咩冇啦啦諗到小nic既?
 
你好掛住佢咩 a__a!!
 
多謝你既祝福...我都祝你同你隻枝枝幸運&快樂
 
多d上黎呀死仔包.....
 
你呀..吾好成日再比咁多野自己煩..睇住屋企丫
 
有咩比電話我啦
Posted at 2008-06-19 08:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lifeinpiano 於 2008-06-18 10:58 PM 發表:
Give you cmmt=)
make friends?
my lover call ''Phoebe'' too-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~cm*
 
做fd 緊係可以啦..
 
你女朋友都係叫phoebe...咁岩-v-!!
 
多d上黎留cm比我啦&&
Posted at 2008-06-19 08:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小nic 於 2008-06-18 02:39 AM 發表:
你就幸福la...羨慕中!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

..吾好玩我啦...你條件好我咁多..使吾使羨慕我=.=!!
 
啜啜!
Posted at 2008-06-19 08:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]