y0 y0 .. 終於到左星期五..聽日短周吾屎返工..呵x2
依家係老公屋企..只系聽到佢既鼻寒聲...佢呢排做野可能真系太累啦.
加上又咁專心咁"打機"..唔累就假啦可..老公-\v/-!!
新屋都汁得柒柒捌捌...系差個廚房灶頭果d/.\
搞到冇得煮野食...>c<...聽日同我既低b朋友牙yu搬多小小野
好彩搬屋果陣阿yu黎左幫手喳..吾系都吾知點算..搬毛呀...
thx~你阿`陳魚停先生' >333< 低我當你系好朋友,<3*
下次記住要著多次條小褲褲同我老公扮男 twins >v<
**88((
|