-.- 月尾啦..................天阿=.=!!!
今日勁無聊..一早6點半左右叫醒我隻佬起身返工...叫完之後唔使2秒又昏迷左~"~
最尾見到佢既就係佢起身出房門果個背影-v-!! 佢仲好似冇鍚我就返左工tim (-\v/-)~~~~~~~~~~勁衰
今朝勁悶..係度整背景=v= 雖然好肉酸,不過....整左好耐架--.--
樣衰都算啦~"~
唔打住啦....要幫老公打錢-/^\-..今晚睇下點再打啦 bibi~~