假期好無聊啊!
我down唔到嵐の王子,正確來說係找唔到...
守るべきもの/俺達の約束都好好聽啊?!小言綱第一次有角色歌,雖然山本和獄寺兩個唱歌都係大走音
昨日睇牙痛死我啦,牙齒痛到食唔落飯
今日好咗少少Xd
話說為什麼1859的CP愛好者這麽少(哭奔)
太傷心了同胞們讓我們一起痛哭吧!