SHOXX 6月號、
少女-ロリヰタ-23区、
颯∼そう∼ Ver. です。
ICON は Kanoma x 一朗 (JILS) です。
もちろん、ポイントは 颯ちゃん です!(笑)
用了2小時零五分鐘做好了這個板面.
這次時間比較長呢∼
因為係profile 位加返月曆
同最近五個日記的LINK.
再加上, 上次板面既顏色大部份都係用黑、白雙色.
這次就比較多粉紅、桃紅等…
所以要改變的真的不少。
昨天已經想著用 SHOXX 6月號 的圖來做底圖.
今日SCAN了... 發覺唔想用黑沉沉的…
就是說美美的GAZE... BYEBYE了........。
好彩俾我見到美妙的23区∼
滿滿的色彩.我的最愛!

滿意度都有95%
令外個 5% 去左我個小小既背景音樂到...
冇得重播既..... |||||||
有好有唔好啦∼ 因為我初初都係怕佢太長~
有時會阻住自己聽歌......
嗯! 背景音樂是 D'AIR 的 SE 。
好了。
今天… 我完全冇諗過自己會留係屋企咖!
真係好Q唔順氣!
…‥‥算啦… 只怪自己朋友少,人緣又差∼
SHOXX 7月號, 遠遠的 繼續在等候著 {我}。
但我已拜託某人幫我買佢返黎啦!哈哈哈
因為我知道…
如果我仲唔買佢返黎我會訓唔著覺|||


咁得閒∼ 不如又諗下出左糧買咩呀~*
鞋。
衫。
碟。
就是了.
我要【 FILM BUG ⅠPV集 】呀!!!! *吼
麗麗美得…‥ 無言。
我愛你.死男人

你要小心身子喔~ 宜家面都凹哂啦....
唔靚女咖啦∼ (←不過型仔左咯||||
)
嗚嗚嗚∼ 麗麗不要病態下去了~
心配です!( 可能又是化妝的神奇效果面以
)
唉‥ 哩排情緒失控.
是癲啦不在的關係嗎!?
大分‥‥ は...
咩都唔想多講了。
計計哩個月用左幾多$先! 一陣見!

嗯‥‥ 無端.又聽著 D'AIR 了。。。
不然有一點寂寞… 那麼優美的音樂‥‥ 唉...
真可惜...
我最喜歡 NAGI 的聲音呢∼
樣子也‥‥ (  ̄ ー. ̄)
整天在家.必然的 當然是聽歌吧!
難得清閒!梗係好好欣賞一下音樂吧∼
KuRt 的歌真的很讚呢!!大部份好非常正的
係有d [完全] 唔岩我聽庶…‥
…‥ 其實我都好想買 KuRt d 碟咖...
不過… 我買到 gaze 已經算好好....
你估自己真係大有錢婆咩|||||

唉… 難得放假...
好耐都冇查黑色指甲了…
一日都唔夠就要洗啦......... 嗚

真係好想可以日日都係GEL左頭,
化左妝, 查左指甲既我呀..... 嗚...

|