(*^∀^)ノ☆。・:*「$90 ← 打機(!?)」:.・★

2007 年 1 月 19 日  星期五


 ガゼット/絲;
 ガゼット/NIL/Cassis;
 ガゼット/NIL/D.L.N;

某人成日係到發白日夢…
又想草錢買headphone;
又想打機…
最後‥ 可能攪到自己連搭車都冇錢搭…
但‥ 又應承左聽日一齊去尖東再打過‥[燦笑]


今日難得放假,
做人做到我懶洋洋.
走左落街兩次,無無聊聊…
返到屋企先記得 聽日要返學.............
“完全”冇溫過書[毆]


......... 其實真係冇咩好講.
大部份人都好理解我一向既狀況…
我哩個人.唔係返工就係返屋企咖啦‥
冇咩特別地方好去‥

做得最多既節目就係行返屋企聽下歌。

 

嗯…

沉日返工正呀!
高人同少婦都非常之正斗!噢∼
我同阿米就不停燦笑[燦]

話說沉日六時計,有人玩野要數藥∼
以下為事前事後既幾句感人對白。

“『』”“「」”為二人個別既對話柜.
二人既對白或單人的對白可能有不明意思
因為本人記性差,未能將全程清晰紀錄 ごめん!

「又係你呀!?」
「你呀! 累死人啦! 小心d 啦!」
「邊個寫咖!? 係咪阿米你d 字呀!?」

點呀!好型呀!?你冇錯既!!

『點呀 多左千幾粒!!』
「哎呀, 咁我計錯左喇, 我以為100粒一盒...(笑)」
『100粒一盒都唔岩啦~ 宜家多左千幾粒呀!』

(笑)

仲有好多令人感動既對白既~
不過你知啦~ 我記性就最差咖喇~
我冇少婦記性咁好嗎~
Zantac 100粒盒咖!! 記住啦!!

話說又有一隻藥既sample..
可能因為某人黑面心情差既關係~
「我印定d label , 你地改哂d 名佢黎做種新藥既label 啦~」

(笑)

我同小米好傻仔咁改哂d 名先知..
得個五盒sample! 一盒十粒!
得50粒! 每包 pack 6 粒!
俾盡佢 pack 到 8 包!
你印 20張 label 做咪9! 聰明!
係邊個話唔可以哂 label 咖!? 嗯!?
係邊個有份話 label 貴咖!? 嗯!?喂!?

(燦笑)

好! 我地2個傻仔pack好之後, 我好特登咁講一次
{隻藥 pack 好左咖啦, 放埋哂係維他命前面! }
佢有應我咖!!! 有應我咖!!!!!!

轉個頭有哩隻藥要出!佢又走去問阿米![イト]

我捉住答 {未話擺係果到咯!}

(笑)

好似前日, 有個AIA 既經紀既睇醫生.
佢個症要覆幾次診 所以我記得佢既.
而亦都因為我已經跟過幾次症.
我覺得個經紀冇咩呀~ 幾好人呀!

但因為前日, 我去左廁所, 到個經紀睇完我先返
就由少婦出藥俾果位經紀啦~
我剛剛返黎聽到少婦嗌佢個名果時嗌錯左(XD)
「王小嫻~」← "本人模仿作的相似名字"
經紀:{咩話?你嗌咩話?} ←"有些少"
MIYA:王少孄!
「王少孄!!」
經紀:
少婦見經紀面容扭曲就出以下數言!!!
「唔好意思!」
「對唔住!」
「SORRY!」

(燦)

某人唔係好鍾意話我:你唔好成日都話 "唔好意思"、"對唔住"、"係我既錯" 咖咩!?
做咩呀!? 學我呀!?
型咩!?好呀!好型呀!繼續呀!

呵呵♪

最後我再加多句:"BYEBYE!"
經紀仲笑住同我講:"BYEBYE!"

(笑)

事後我問返呀少婦做咩咁噪底~
佢話喎~ 原來之前十怨九仇(XD)
未又係睇睇下症要睇埋仔仔囡囡, 要搵埋D咭出黎果D.
本人就真係唔係好睇重哩D...
我最怕係變態同臭果D咖遮XDDDD ←係到歧視人”凸

 

訓,...。

刊登時間:2007-01-19 11:02 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 pi980 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
暱稱: みや
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
heidi.
Kagrra, 様
ガゼット様
GReeeeN/人
Hey! Say! JUMP
文章分類
全部 (353)
デート記事 (116)
ドラマ \ 映画 (8)
VISUALのこと (15)
【圖】 (15)
【影片】 (7)
日記更新事宜 (11)
仕事のこと (26)
凹凸文 (16)
何日の日記 (7)
勉強のこと (6)
音楽のこと (5)
家中大小事 (3)
夢の物語り (1)
未分類 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言