(*^∀^)ノ☆。・:*「┌|*゜▽゜*|┘又更新啦!」:.・★

2007 年 3 月 29 日  星期四


ヾ(*^o^*)ゞノ OH! YEah! 本小姐連放兩日假呀!
今日同聽日都放假呀! 呵呵♪
但因為考試將近, 再加上今個星期六就考試了~
我又會呆在家中‥不停跟自己說著「要溫書‥要溫書‥」
[可是今天醒來到宜家我只是做了些家務,
 之後就不停在玩我的小腦啦... 跳樓狀的.. 廢話王]

 Avril Lavigne * All of MY Avril'S SONG.

OH! 更新文
主題:Kagrra, 様。
圖片來源:全都是先前在「鬼跡」CAP出來的.
意念:都是從老久的ガゼ SKIN想出來的.
   大分2006年7月吧, 那次的圖是從「体溫」
   的PV CAP出來的.
   差不多每次想從PV的CAP圖做SKIN,
   都會想加入走馬燈[炸]
   因為小妹CAP圖是"一咋咋"不是"一張張"的..[笑]
   差不多每一個喜歡的鏡頭都會被小妹CAP數十張...
   好像美麗的女雅さま, 每次的CLOSE-UP都令我的
   手指都如抽筋般按制..[←CAP著圖]
   最後, 小妹為了不浪費抽筋得來的美圖..
   就會把它們大部份都SHOW出來啦..[笑]
背景音樂:ANNA TSUCHIYA inspi' NANA (BLACK STONES)
     〝黒い涙〞的前段 因為小妹廢‥ 不想去找上載既地方.
     就直接用這日記上載.. 但因為有限MB數 =+="
     又唔想令質素壓得太低. 所以CUT短了[] 別毆//..\\"'
     CUT短也不錯吧~ 只是分零鐘,
     響夠了大家就可以繼續聽自己的歌啦~ [毆]
     P.S*{個人覺得土屋さん是最適合COS NANA的人[笑]}

完全唔明白一個那麼簡單的SKIN我都可以說那麼多感想..
因為小妹的能力有效.. 可以做到的就只有這些..
所以就大多自豪地小小聲說著... [幹麼‥]

呵♪ 現在是下午的五時三十三分.
但小妹仍未開始我既溫書大計... [仆]





看了兩集地獄少女都仍然未開始




飲埋奶茶提醒都仍然仍然未開始!![毆飛]


‥‥
‥‥‥

哎呀... 但小妹真係好想打字呀..
小妹可是很久沒有跟日記さん談心了呀~

嗯…

說什麼好啦~



--- 說說我被人炒了魷魚之後既得著呀!

よし! (好!) ... 就是... 說(*・ ・*)‥
我明白了, 誰會真正對你好.
就算到你離開 或是別人要你離開時,
她們都會繼續支持你.

而深刻理解的是:女人可怕的動物。
        知人心面不知心。
        人是喜歡"以貌取人"的! 每一個都係!
        還有...
        小的, 還是喜歡聽真心話..

就算說是那人是保持不到秘密,
但對你都是真心的, 你都會很自然的繼續相信她.

... あと、雖然唔可以叫做"好"朋友,
但係哩一年裡面. 係我見得最多既人黎...
亦都好多謝你有當我係你朋友.
自問, 自己比較神經質.. 點講都唔算係一個"好"既朋友
就算說 你將來會找我. 但我都覺得自己不配. [笑]

... あと、識左你一個月都冇. 冇咩可以講.
初步睇起黎 你點睇都係一個好人.
但好人還好人, 朋友同同事就係2回事.
可能係我對自己既要求都幾高, 所以對你要求相對都高左.
但.. 令一邊睇, 我又唔覺得你會做唔到我既要求.
因為YAN哥仔之前都係咁咖啦~
一模一樣. 學既野都係大概咁多.
你係比佢多一D 壓力遮~
... 其實我想講既只係話.. 效率咯。

講完對人地既感受. 講下對自己既先!
[食著菜包的說..]

個人覺得, ME 有進步過. 雖然不多.
但, 都係果一句 我已經做到我既最好咖啦...
盡哂力... 唔係我想留力! 而係我冇咁既能力!

我好感謝你地有時會好留意我既一舉一動.
但... 我好希望.. 我留下既 唔會剩係我D 衰野啦..

你們告訴我的最大缺點 大分都是我的神經比較大條吧!
[笑]   有的說我比以前好了!
   有的說 我一點也沒有變  [笑]
我敢講 我被EQ槍 射得多, 我D EQ都高左! [炸]
況且自己控制得到, 自己都會舒服D。
點講都好, 對同事對自己 都係一件好事黎既!

... 經過被炒哩一個細小打擊之後,
係我返工既時候, 我更加留意自己既一舉一動!
希望可以更加了解自己。

.... 原來好多小動作我自己都有!
連自己見到都覺得得煩!
... 又發覺自己真係好鍾意有口話人冇口話自己!
正一仆街黎咖! [ 毆→]

唉... 如果我EQ高D 就好啦~ [笑]

好啦! 宜家係下午既六點三十二分.
看來都夠了. 對得住我既日記さん啦!
我去休息一下啦! [←你不是說要溫書的嗎!?アホ!]

嗯~ 最近係YOUtube睇返十五歲果時既AYU既片段!
真係好鬼死可愛呀! 佢果時D 唱工都算不錯了!
其實個樣都冇咩變遮.. 唔好鬼成日話佢整形啦~
化妝黎既遮~ 化妝黎既遮~ [↑你有時都話佢咖啦]
起~ 好快到4月7咖啦~ 果日我好似要返學咖WO!
... ... ... 8點3去到會場... ... .... 我放學放4點//...\\
悲劇。

遮係我要返屋企一轉先啦...||||
算啦.. 好彩出左糧...
[SHOCK!]

我地好似仲未問到研究到究竟係5號出糧定等紅日過後
先出糧WO! [FXXK]

SO..... .................................................. . .

我去休息一下啦..

刊登時間:2007-03-29 06:41 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 pi980 的日誌)


小草 於 2007-04-02 04:30 AM 發表:
好牙我會去坐下嫁啦[扭]←留言板...
 
你即係話我唔識整停啦我識嫁!!!><哼=-=
 
 
係牙係牙即係我所有/擁有既音源牙!!
你要就出聲啦我多多都比你>//v//<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我估到你識…
我只係話路過入黎睇我日記果d... 某某遮~
 
.... 真係好多都想要..
但.. 要我同你一樣時間online,
這個有點難道!XDD
Posted at 2007-04-06 12:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小草 於 2007-03-30 02:54 AM 發表:
我真係係你日記個首歌完左之後即刻開返我聽緊既歌繼續XDDDDDDDD
我QOOZA個日記變左做我既音源集哦@3@
有興趣慢慢去睇下啦..雖然唔多=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈★ 多謝賞面啦!
我真係怕連果幾分鐘都唔會有人聽‥
會既... 果d 唔識整停佢既人
 
哈☆ 其實我自己連聽都冇聽.
一開就整停佢XD 聽自己既歌
 
好! 等我去望下先!
 
...
 
救命.. 我睇唔明...|||
遮係話你有既音源!?
 
... [炸] 好多我都想要.. 因為好多我都冇XDD
Posted at 2007-03-30 05:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

Kagrra, 的{雫} 我沒有down呀..
因為我覺得我會想買多d... XD
咁我就有排先有得聽啦~
 
又有可能下個月出糧我就去買既
不! 係去YesAsia訂。
嗯!
對!
 
喂! 仲有冇我個留言板個link呀!?
我有時都會去果到呆下咖wo!
得閒! 去! 唔可以唔去!XD"
Posted at 2007-03-30 05:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
暱稱: みや
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
heidi.
Kagrra, 様
ガゼット様
GReeeeN/人
Hey! Say! JUMP
文章分類
全部 (353)
デート記事 (116)
ドラマ \ 映画 (8)
VISUALのこと (15)
【圖】 (15)
【影片】 (7)
日記更新事宜 (11)
仕事のこと (26)
凹凸文 (16)
何日の日記 (7)
勉強のこと (6)
音楽のこと (5)
家中大小事 (3)
夢の物語り (1)
未分類 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言