(*^∀^)ノ☆。・:*「テスト」:.・★

2007 年 3 月 31 日  星期六


考試過後,整個人都輕鬆了不少.
雖然唔係D 咩大考~
但我一個試都唔想有太大既誤差…

一直以黎,
對自己有信心既野,
都會抱有好大既期望.

可惜,
對著差勁既自分,
得到既 都係一次又一次既失望。

好似以前. 成日自以為生物OK.
點知最後. 都係一個平平無奇既普通BIO生。

到宜家. 成日以為日文底好!
點知 上堂有時未又係唔明呀SIR講咪…
如果唔係我之前學過!
我宜家一定會因為剛剛考完試,
而開始擔心考試既結果!!

 

放左兩假既我, 預左一返工就會多左好多野!
我唔問… 第時又係會攪到我一舊雲!
唉… 點解就走都要攪咁多野呀!!?
俾我平平凡凡咁走未算咯~

BYEBYE啦! 黑眼圈姐姐要走啦~
神經大條既同事要走啦~
你地唔洗掛住我咖啦~
BYEBYE~

--------------------

哎呀!? 我有冇講過我換左背景音樂呀!?♪’
現在是…↓

地獄少女 二籠 オリジナルサウンドトラック
〝地獄の舟歌〞

請細聽‥‥

--------------------

睇 【死亡筆記】下集!

↑本身有諗過買碟咖! 但.. 太窮困啦...
 如果買左L 冇買Kagrra, 既話...
 我就會對我既神様唔住咖啦!! 嗚... ゴメン!

--------------------

噢∼ 我終於睇埋下集啦!
L真係超∼カワイイイィィィィ![絕叫]

*他笑了↓


*不明… 是死了嗎?↓


↓超!!!!!!!!!カワイイイイィィィィ!

睇完之後… 我都係覺得買返黎睇多次會好D‥
因為我家既版本‥ 不明...
算吧啦… 總之都係買會好D... 嗯*

失望既係‥ 冇尼亞‥ 冇MISAMISA個經理人出現XD"
我唔記得果個叫咩喇‥好似叫松本, 係叫松X咖!
哩個松Xさん同阿渡 都係跟漫畫跟得最似既! (我覺得!)
喔∼♪ 我期待會有第三集!
而漫畫就繼續落去… [拜託]
因為我見最後MISAMISA都好似未想收手‥ 嗯... (我覺得!)

呵∼

好了!

睇下夠唔夠時間SCAN下圖先!
我又POST左出去先啦!
一陣見!(#^ ▽^)ノ

刊登時間:2007-03-31 05:19 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 pi980 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
暱稱: みや
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
heidi.
Kagrra, 様
ガゼット様
GReeeeN/人
Hey! Say! JUMP
文章分類
全部 (353)
デート記事 (116)
ドラマ \ 映画 (8)
VISUALのこと (15)
【圖】 (15)
【影片】 (7)
日記更新事宜 (11)
仕事のこと (26)
凹凸文 (16)
何日の日記 (7)
勉強のこと (6)
音楽のこと (5)
家中大小事 (3)
夢の物語り (1)
未分類 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言