考試過後,整個人都輕鬆了不少.
雖然唔係D 咩大考~
但我一個試都唔想有太大既誤差…
一直以黎,
對自己有信心既野,
都會抱有好大既期望.
可惜,
對著差勁既自分,
得到既 都係一次又一次既失望。
好似以前. 成日自以為生物OK.
點知最後. 都係一個平平無奇既普通BIO生。
到宜家. 成日以為日文底好!
點知 上堂有時未又係唔明呀SIR講咪…
如果唔係我之前學過!
我宜家一定會因為剛剛考完試,
而開始擔心考試既結果!!
放左兩假既我, 預左一返工就會多左好多野!
我唔問… 第時又係會攪到我一舊雲!
唉… 點解就走都要攪咁多野呀!!?
俾我平平凡凡咁走未算咯~
BYEBYE啦! 黑眼圈姐姐要走啦~
神經大條既同事要走啦~
你地唔洗掛住我咖啦~
BYEBYE~
--------------------
哎呀!? 我有冇講過我換左背景音樂呀!?♪’
現在是…↓
地獄少女 二籠 オリジナルサウンドトラック
〝地獄の舟歌〞
請細聽‥‥
--------------------
睇 【死亡筆記】下集!
↑本身有諗過買碟咖! 但.. 太窮困啦...
如果買左L 冇買Kagrra, 既話...
我就會對我既神様唔住咖啦!! 嗚... ゴメン!
--------------------
噢∼ 我終於睇埋下集啦!
L真係超∼カワイイイィィィィ![絕叫]
*他笑了↓

*不明… 是死了嗎?↓

↓超!!!!!!!!!カワイイイイィィィィ!

睇完之後… 我都係覺得買返黎睇多次會好D‥
因為我家既版本‥ 不明...
算吧啦… 總之都係買會好D... 嗯*
失望既係‥ 冇尼亞‥ 冇MISAMISA個經理人出現XD"
我唔記得果個叫咩喇‥好似叫松本, 係叫松X咖!
哩個松Xさん同阿渡 都係跟漫畫跟得最似既! (我覺得!)
喔∼♪ 我期待會有第三集!
而漫畫就繼續落去… [拜託]
因為我見最後MISAMISA都好似未想收手‥ 嗯... (我覺得!)
呵∼♪
好了!
睇下夠唔夠時間SCAN下圖先!
我又POST左出去先啦!
一陣見!(#^ ▽^)ノ
|