(*^∀^)ノ☆。・:*「hairspray!」:.・★

2007 年 4 月 28 日  星期六


小妹今日又返學啦...
好懶訓咁訓到11點幾,,
12點幾, 亞爸睇醫生返上黎問我:
「嗄! 你咁早起身做咩呀!?」
「返學咯!」
「要咁早咖咩!?」
我差以為自己攪錯時間! 望下個鐘 較對下...
「唔係呀!岩呀!係12點9出門口咖嗎!」

如是者,, 我就化妝出門..
但基於本人每日既睡眠時間不一,
D痘痘狂出! 連我最興出痘既地方"鼻尖"都出埋!!
真高興..
唯有帶著"鼻前一點紅"既樣子上學去。

沉晚發現..
因為小妹很久!!!!沒有出遠街既關係!!
好像忘記了要差 iPOD這一回事||Die...

好彩今天一早唔係要早出門口,
可以慢慢差飽電 換埋歌先出門口都仲得!!

嗯! 因為今次吸收了上次既教訓,,
小妹早了一個骨(即3個字)出門等車..
搭早一班車 雖然多人d, 不過有位坐就OK啦!
又可以早D到目的地, 慢慢坐下, 休息下, 幾好

今次都不忘買咖啡提醒TIM!
好彩有提醒咋...
今堂教既野開始難喇...
對我哩個天資唔係咁好既人黎講..
今次真係令我頭都爆埋!!!
我好似係第一次上堂有迷惑既感覺|||
我係開頭係完全唔明佢講緊咪!
唔知係個亞SIR既問題, 還是自己有問題..
不過算啦.. 今次我真係立下心場!
返到黎一定要溫書!! 如果唔係下次仲死呀..
仲要備課TIM WO!

我真係好想起碼有一樣好既長處呀.. 唉くもり

放學之後, 就如MSN同Sukyさん所講既咁,
去左信和睇下有冇"美少女戰士R"既碟賣!
... 點知.. Sukyさん真係黑仔..
佢好似第一次去信和睇碟, d 動畫鋪就閂哂|||
我知道果幾間都閂左!
到上一層搵既時候, 問埋睇鋪果個人都係話冇,
咁Sukyさん就唯有下次再努力啦...
不過我都估唔到 連龍珠都有既鋪頭
點解會冇美少女戰士既呢!?
以我既記憶 佢地2者係我地細個果時最興咖!XD

同Sukyさん SayByeBYE! 之後, 我又落返去睇碟,
點知今次一d 收穫都冇... 連書書都買到|||
冇野睇中, 當堂醒起 我係4點幾已經嗌肚餓!
不過我唔係第一時間去買野食たらーっ

而係去左sasa睇下有冇hairspray..
點知冇.. 就去卓越搵! 有wo! 不過唔係我最想要果隻,,
是但啦,, 買左同一間公司出既, 但牌子唔同, 算啦!
又見咁平! 之後先去M記 買孖芝, 去等車→返屋企。

就到到宜家啦!
 我去備課啦!

P.S. 可能真係太耐冇化妝既關係
 關係圖 [由素顏怪魔到→元気白痴!]
今日返到屋企望到塊都嚇親!
哎! 對眼咁大既!
(相比起平日係屋企個衰樣|||唉*くもり)

刊登時間:2007-04-28 07:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pi980 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
暱稱: みや
性別: 女
國家: 香港
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
heidi.
Kagrra, 様
ガゼット様
GReeeeN/人
Hey! Say! JUMP
文章分類
全部 (353)
デート記事 (116)
ドラマ \ 映画 (8)
VISUALのこと (15)
【圖】 (15)
【影片】 (7)
日記更新事宜 (11)
仕事のこと (26)
凹凸文 (16)
何日の日記 (7)
勉強のこと (6)
音楽のこと (5)
家中大小事 (3)
夢の物語り (1)
未分類 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言