小妹今日又返學啦...
好懶訓咁訓到11點幾,,
12點幾, 亞爸睇醫生返上黎問我:
「嗄! 你咁早起身做咩呀!?」
「返學咯!」
「要咁早咖咩!?」
我差以為自己攪錯時間! 望下個鐘 較對下...
「唔係呀!岩呀!係12點9出門口咖嗎!」
如是者,, 我就化妝出門..
但基於本人每日既睡眠時間不一,
D痘痘狂出! 連我最興出痘既地方"鼻尖"都出埋!!
真高興..
唯有帶著"鼻前一點紅"既樣子上學去。
沉晚發現..
因為小妹很久!!!!沒有出遠街既關係!!
好像忘記了要差 iPOD這一回事||Die...
好彩今天一早唔係要早出門口,
可以慢慢差飽電 換埋歌先出門口都仲得!!
嗯! 因為今次吸收了上次既教訓,,
小妹早了一個骨(即3個字)出門等車..
搭早一班車 雖然多人d, 不過有位坐就OK啦!
又可以早D到目的地, 慢慢坐下, 休息下, 幾好
今次都不忘買咖啡提醒TIM!
好彩有提醒咋...
今堂教既野開始難喇...
對我哩個天資唔係咁好既人黎講..
今次真係令我頭都爆埋!!!
我好似係第一次上堂有迷惑既感覺|||
我係開頭係完全唔明佢講緊咪!
唔知係個亞SIR既問題, 還是自己有問題..
不過算啦.. 今次我真係立下心場!
返到黎一定要溫書!! 如果唔係下次仲死呀..
仲要備課TIM WO!
我真係好想起碼有一樣好既長處呀.. 唉
放學之後, 就如MSN同Sukyさん所講既咁,
去左信和睇下有冇"美少女戰士R"既碟賣!
... 點知.. Sukyさん真係黑仔..
佢好似第一次去信和睇碟, d 動畫鋪就閂哂|||
我知道果幾間都閂左!
到上一層搵既時候, 問埋睇鋪果個人都係話冇,
咁Sukyさん就唯有下次再努力啦...
不過我都估唔到 連龍珠都有既鋪頭
點解會冇美少女戰士既呢!?
以我既記憶 佢地2者係我地細個果時最興咖!XD
同Sukyさん SayByeBYE! 之後, 我又落返去睇碟,
點知今次一d 收穫都冇... 連書書都買到|||
冇野睇中, 當堂醒起 我係4點幾已經嗌肚餓!
不過我唔係第一時間去買野食
而係去左sasa睇下有冇hairspray..
點知冇.. 就去卓越搵! 有wo! 不過唔係我最想要果隻,,
是但啦,, 買左同一間公司出既, 但牌子唔同, 算啦!
又見咁平! 之後先去M記 買孖芝, 去等車→返屋企。
  就到到宜家啦!  
好 我去備課啦! 
P.S. 可能真係太耐冇化妝既關係
關係圖 [由素顏怪魔 到→ 元気白痴!]
今日返到屋企望到塊都嚇親!
哎! 對眼咁大既!  
(相比起平日係屋企個衰樣|||唉* )
|