啊哈哈 小的已經買齊うたかた既ABC三個盤啦! 
好開心呀媽!      
我都係買左B盤先醒起..
係WO! C盤仲有首歌咖WO!
而小的 又冇睇過うたかた既PV... 呵♪
就咁就一口氣買哂啦! 

而C盤仲好好運氣地‥↓

NAO君でございます!
哈♪ 仲有一樣不可不提呀!
我早上等車返學果時見到米米呀!
哈哈☆ 仲一齊坐啦~*
ほら~ 人家在化妝

↑這是米的暴漲化妝袋 
阿米返工個邊個阿姐仲話佢好"DOM本"添呀!XD"
放學返到黎‥突然間好想去10蚊店行下!
事關我屋企個化妝盒都多野到放不下了
買左$50野

仲見到‥↓

我就係俾哩個 ”吸引左去睇哩一系列既盒!
買左個長D既 ♪ $10でございます!
就係咁啦!

やくん‥ 
も ∼∼∼∼∼∼∼モエでございます! 
わたくしも∼ 勉強します
|