又係返緊工既LUNCH TiME喇!
不忘打打日記!^3^)v
今朝我終於冇遲到啦! = 3=)[呼]
不過… 本小姐竟然白痴到唔記得帶鎖匙!!!
... 唉
因為沉日出街,, 換左袋,
之後就唔記得左條鎖匙係令一個袋入面...
...唉
早到又點.. 未又係衰.. 唉= ="
聽日真係真係唔可以再衰咖啦! ="=*GOD
講下沉日呀! 沉日本小姐好開心呀!
朝早 約左表姐十一點係火車站等‥
點知我就係6 點醒左一次 又訓過‥
真係到到十一點先再醒!!! -口-"
一望到個鐘! 我醒哂! 令起電話打俾表姐!
哈* 原來佢都未起身! xXDDDD
SO, 我地就改晏D啦。
返屋企再打
突…然 好 想 .... 拍拖.... [跪]
|