好驚‥我真係好驚自己會做得唔好‥
我一直都係到驚‥
我份人就係咁咖啦‥
又有冇人會知呀? (←指同事)
我知你地知 你地自己做慣做熟
我可能會知得慢d, 好多野都係我問先知‥
我明!
...但 我真係唔想因為我以上做過既小小錯失
而無左份工!
好似今日!
我返到去!
見到Wendy同個女仔講緊野!
我都估到佢係黎返工咖啦!…
...
之後?
我未唯有快快手手走入去換衫
做返好自己本份咯!!
係!
我唔否認我可能做得唔夠完美!
但!
我已經做到能力上既最好咖啦!
或許, 我真的可以做得更好‥
就是放棄令自己完美‥
自己根本就是一個樣子不突出的人!
何苦要令自己變得 "姿整" ?
過不了自己那一關?
廢話!
是誰說要做回自己!
要從自己身上拾回信心!
做一個敢笑敢說的人!
- - 現在又變廢話了嗎!?
你要加油呀!
... 我知, 你一直在變。
希望你可以一直變好啦!
HORA, 你正在向好的一面看呀!
不錯呀!
做一個KIRAKIRA的人!xXDDDDD
一編自己跟自己說的對話。
明天跟新同事約好一起上班!
我一定不可以遲到的!
好啦! 我去訓啦!!
謝過草草 我的Dolly啊!!
盡量 將自我 收起。 多謝
|