呵呵♪ 小的很久沒有更新日誌了|||= =
可能是工作太充實了... XD
說真的! 工作還算開心了!
又小工作, 又多休息時間!
雖說現在還是新人~
但我會繼續加油的!!
不想太多!
好好等我的生日XD
平凡的過就可以了~
神早話星座占掛哩D野冇十成咖啦~
我未又係係18之前冇拖拍XDDDDDDDDDD
XXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
好炸*[炸]
我都好想知道果D 20幾歲結婚既人
係點樣識到佢既令一半咖呢?
真係激死人.................. ||||="=
邊有人恨拍拖恨到出哂面咖...
鬼叫自己眼角高‥
你宜家唔認都唔得啦…
你哩D習慣單戀既人...
算吧啦你!
...
只怪自己太愛幻想啦="=|||
唉‥
都係做返一個像冷血的人算了吧‥
我去訓。
|