(*^∀^)ノ☆。・:*「期待!」:.・★
初初日本播[十四歲的母親] 時. 我也沒大衝動想看.
但最近電視經常賣廣告都播著Mr. Children的しるし! 真的好好聽咖! 我一聽到就好想睇下套劇係講咩~ 我覺得未來應該會做得不錯的吧!^^
之前都見過有網友讚這套劇集!
嗯! 我要快過電視追睇返先得!
去工作啦^^
Mr. Children {しるし}