(*^∀^)ノ☆。・:*「解悶」:.・★
為什星期六 到6點7都未收工‥ 仲有個細路係咁係到笑‥ 好X煩... 出面又落雨... 又唔係多人.. 就係等個大肚婆...
唉...
雖然說今天又見到那個跟RUKA很似的人! 心情有點兒高興‥ 但‥ 跟我要遲放工沒關係的吧!!
求求那個大陸來的小朋友不要大叫、 不要大笑、不要周圍跑就好了! 謝謝...