(*^∀^)ノ☆。・:*「●閒○」:.・★

2007 年 8 月 22 日  星期三


空閒過度,
不禁有點空虛XD
 
 但工作一堆囡的時候 總是希望快點收工!!
 
 
 
 
 
 
 
今天上班沒有帶遮…
怎料到  天會落下大雨...
好彩有帶外套..= "=
終於望到可以好似Avril L. 咁帶住外套頂帽係街行啦XDD
 
 
 
 
一直走著直路  快步快步走 身都沒有怎樣濕
但一到十字路口(-- -")  過得一邊綠燈
起碼要等三、四分鐘第二邊的燈才會轉綠色
雨滴大滴大滴打在身上  頭都不敢向上看
聽著 大塚 愛 的我  聽到身邊有人說著:[ 我遮埋你呀!]
[ 呀... 唔! 唔該哂! ]
難得聽著慢歌的我  聽到有人同我講野呢!
這一刻令我再次記起  香港人 其實也很喜歡互相幫助既.
 
 
 
大概是因為某大部份鄉音人士來港  浸入我們溫暖的家
才會令香港人對陌生人多加防範!!
 
 
 
 
................. 我說到那裡去....
 
為明天的可怕       ....   深深的 [ 唉 ] 一句。
 
 
 
為什星期四好像比上星期快到了!?
 
 
 
 
 
 
好像是連續三日  跟那個人同一班車了!xXD
今天他身旁已坐著人,
我上到上層 他就登大眼看著我XD
我知 我記得 又係我呀嗎... 嗯...
 
像我這種準時上班的人
當然每天都準時搭車啦XD
 
(可是你今天雨中慢步遲了三分鐘呢... =3=)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
哈 我真是一個很容易喜歡上 人/東西/物品 的人。
刊登時間:2007-08-22 10:54 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pi980 的日誌)


baby_5584 於 2007-08-22 11:05 PM 發表:
咁都得..
落雨帶住外套頂帽係街行-___-`'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀... 總好過學D阿叔用報紙遮頭呀...="=
遮左=冇遮。
Posted at 2007-08-24 12:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hidefans 於 2007-08-22 11:00 PM 發表:
 Hihi`
蝶 來留言給你了.
開心嗎?
大家一齊交流下?
be a fd`??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hiHi!  多謝啦!
多d 黎hea 下啦~*
Posted at 2007-08-23 11:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
暱稱: みや
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
heidi.
Kagrra, 様
ガゼット様
GReeeeN/人
Hey! Say! JUMP
文章分類
全部 (353)
デート記事 (116)
ドラマ \ 映画 (8)
VISUALのこと (15)
【圖】 (15)
【影片】 (7)
日記更新事宜 (11)
仕事のこと (26)
凹凸文 (16)
何日の日記 (7)
勉強のこと (6)
音楽のこと (5)
家中大小事 (3)
夢の物語り (1)
未分類 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言