(*^∀^)ノ☆。・:*「iPOD當機了!!」:.・★
於昨晚‥AM 1:10 我的iPOD無端當機了|||="=
到今晨‥仍然停留畫面在AM 1:10 而導致YApi 今天上班無歌聽!!![-0-"]
hooooooooooooooooooo.... 痛苦|||
但最可惡的是 回到公司佢又正常了!!
死人頭!
我上年10月都好似試過一次咖啦!
今次好彩我知佢隆野! 帶定插電腦條線!
因為上次佢咁樣hand一hand開返一粒電都冇! 今次都係俾我估中!xXD
好野! 放工有得聽啦~* -V-v
Kagrra,樣/風。