(*^∀^)ノ☆。・:*「2007-09-14」:.・★

2007 年 9 月 14 日  星期五


若要我打一篇有關自己的文章,

大概...

我都會是用灰暗、悲觀、激動、情緒化這些字眼來形容自己。

 

說點題外話,
sorry ar, Elaine..
你就走 我仲俾說話你聽..

我唔介意你地話我脾氣臭~ 因為我認我係~
但你卻介意我話自己的缺點[笑]

說起來有點骨痺, 但謝謝你了!

 


今天中午可以同你地一齊食野 我真係好開心!
又可以聽到醫生們暢談[笑]

當中聽到話題中提到的*轉捩點
那個林醫生說到的*叮一聲
今天 好像出現於我的身上[笑]




沉日 我不是問了你一個問題嗎?!
唔知點解 就算知道問Wendy都答到我,
但我卻想出自你口 話我知..
可能我覺得.. 你講, 我會入耳D [笑]

 


我都想諗野可以成熟D
對做野、做人都係一件好事..
這點  我明白,
但如何去走這一步...
我就只懂去迷茫...... = =

 

無論點講, 點諗..
總覺得自己太孩子氣!

喜歡別人讚、喜歡別人將注意力都放在自己身上、
喜歡將自己定為主角... =_=

一有不如意就黑面發脾氣!
半點成熟都睇不到!
甚至自己諗埋一邊,
人地講一句就左諗右諗..
總覺得是自己造成的錯。

這真是病態嗎?

上班數月 我已經問過你一次
因為 我覺得你都會解答到我
說算一句簡單的.
都可以令我看開一點。

又謝謝你了.

 

 

 

學識收口 都係一種學問黎既...
我真係未夠班‥
正式 得罸人多 稱呼人少...[苦笑]

 

 

 

我竟然放棄溫書, 放棄睇日劇既寶貴時間黎打D咁既野!![怒]

好! 宜家就去睇~ 補返數~

下星期就要返早啦~

唔可以遲到咖啦!BABY~
唔好再因為整個亂糟糟既頭而遲出門口啦..
真係講都冇人信.. 你個頭有整過野...
日日返到公司都亂糟糟! 放工更加係扁哂! 咩事...

可憐的...

都係去睇花樣啦! 嗯*

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間:2007-09-14 10:42 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pi980 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
暱稱: みや
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
heidi.
Kagrra, 様
ガゼット様
GReeeeN/人
Hey! Say! JUMP
文章分類
全部 (353)
デート記事 (116)
ドラマ \ 映画 (8)
VISUALのこと (15)
【圖】 (15)
【影片】 (7)
日記更新事宜 (11)
仕事のこと (26)
凹凸文 (16)
何日の日記 (7)
勉強のこと (6)
音楽のこと (5)
家中大小事 (3)
夢の物語り (1)
未分類 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言