若要我打一篇有關自己的文章,
大概...
我都會是用 灰暗、悲觀、激動、情緒化這些字眼來形容自己。
說點題外話,
sorry ar, Elaine..
你就走 我仲俾說話你聽..
我唔介意你地話我脾氣臭~ 因為我認我係~
但你卻介意我話自己的缺點[笑]
說起來有點骨痺, 但謝謝你了!
今天中午可以同你地一齊食野 我真係好開心!
又可以聽到醫生們暢談[笑]
當中聽到話題中提到的*轉捩點
那個林醫生說到的*叮一聲
今天 好像出現於我的身上[笑]
沉日 我不是問了你一個問題嗎?!
唔知點解 就算知道問Wendy都答到我,
但我卻想出自你口 話我知..
可能我覺得.. 你講, 我會入耳D [笑]
我都想諗野可以成熟D
對做野、做人都係一件好事..
這點 我明白,
但如何去走這一步...
我就只懂去迷茫...... = =
無論點講, 點諗..
總覺得自己太孩子氣!
喜歡別人讚、喜歡別人將注意力都放在自己身上、
喜歡將自己定為主角... =_=
一有不如意就黑面發脾氣!
半點成熟都睇不到!
甚至自己諗埋一邊,
人地講一句就左諗右諗..
總覺得是自己造成的錯。
這真是病態嗎?
上班數月 我已經問過你一次
因為 我覺得你都會解答到我
說算一句簡單的.
都可以令我看開一點。
又謝謝你了.
學識收口 都係一種學問黎既...
我真係未夠班‥
正式 得罸人多 稱呼人少...[苦笑]
我竟然放棄溫書, 放棄睇日劇既寶貴時間黎打D咁既野!![怒]
好! 宜家就去睇~ 補返數~
下星期就要返早啦~
唔可以遲到咖啦!BABY~
唔好再因為整個亂糟糟既頭而遲出門口啦..
真係講都冇人信.. 你個頭有整過野...
日日返到公司都亂糟糟! 放工更加係扁哂! 咩事...
可憐的...
都係去睇花樣啦! 嗯*
|