(*^∀^)ノ☆。・:*「小心眼」:.・★

2007 年 9 月 16 日  星期日


下午6點20分回到家中 準備看花樣第8回

突然俾呀爸迫我陪呀媽睇一套戲..
但呀爸自己又唔睇!真吹脹

套戲叫「小心眼」
呀爸用 "有廖啟智咖喎!" 哩句說話黎吸引我睇

好.. 咁我睇

一開始有點抗拒‥
因為電影既開頭 領銜主演既角色只有2個!
而且沒有智叔的名字
一見到又南個名同RACE個名.. 好反感...
但因為被迫要睇.. 冇辦法之下.. 唯有睇落去~

我一向電影都沒有特別大既興趣~
但會特別喜歡有美感既電影!

總括黎講 戲內角色只有十人左右
最後差不多十個都死去(笑)
每個人都是被殺
但殺人的犯人就不只一個!
大概是一個人影響了下一個 一個又一個 去殺人!
直至最後一個生還者.

沒有終結...

 

看後   媽 說: 不好看,
但我覺得 感覺蠻不錯的! 可說是精彩!
但  我未能明白這部電影想帶給別人甚麼的訊息..?!

有人可以告訴我嗎?!

大概我應該去找找這部電影的解說看看.

 

 

PS. 我對這兩個演員都改觀了。

特別係RACE(!?)←*有串錯嗎?
初初會覺得佢係對白方面會演繹得比較差,
但可能有導演既存在 同演員自已努力既練習,
對白 真的說得不錯!
演技 都是存在的..

不像某沙.. 人這麼大、人氣這麼紅
演技說得上有進步 但仍未叫好! 可憐的!

...

要我俾$入場睇你既戲?!
那就要看你有多努力、有多進步喇~

 

 

(↑以上為本人的小小個人意見, 請多多見諒那口出狂言)

刊登時間:2007-09-16 08:51 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pi980 的日誌)


yukiwing055 於 2007-09-18 11:19 PM 發表:
路過~
cm cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuya_vfvr 於 2007-09-18 02:45 AM 發表:
某沙是?
小的資訊缺乏...不清楚。但好奇!XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不.... 不懂香港的女明星也不出為奇
也沒有誰可以紅出國際...
 
個人意見 別毆。
Posted at 2007-09-21 11:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
暱稱: みや
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
heidi.
Kagrra, 様
ガゼット様
GReeeeN/人
Hey! Say! JUMP
文章分類
全部 (353)
デート記事 (116)
ドラマ \ 映画 (8)
VISUALのこと (15)
【圖】 (15)
【影片】 (7)
日記更新事宜 (11)
仕事のこと (26)
凹凸文 (16)
何日の日記 (7)
勉強のこと (6)
音楽のこと (5)
家中大小事 (3)
夢の物語り (1)
未分類 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言