喇♪哈哈哈 現在已經是深夜一時十六分啦!
miYa 用左一個小時多更新了日記版面呢!! 哈哈
這次換Skin的動力「完全」是來自Kra 的 Single!
【 ハートバランス】
多謝 蒼天讓我跟這兩張CD 相遇呀!!!
簡直係天賜既神恩! [跪] (←又說什麼鬼話||| )
嗯! 這次一改黑咪咪 的風格! 走向光明前路[笑]
這兩天可說是有很大轉變‥
但又沒什麼大事件發生...
算係咁啦..
新同事叫Vivian, 佢話我個樣"超"細個.. → 
無可能既! 你係咪講緊相反詞呀?! 定暗語呀!?!
... 我覺得同你地都係差唔多咋嗎
成班都傻既~ 連飛左去CB既你都係呀!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
累了…
明天再說吧..
聽日一定要早D返去! 哈♪
為我這個星期最後一天返早做一個了斷[炸] 

-_-
眼快爆都要貼多一張圖咖喇!!!

訓ru!
|