(*^∀^)ノ☆。・:*「星期日的1天」:.・★

2007 年 9 月 23 日  星期日


本想半夜4點就起身溫書加做功課咖!...
但 4點電話鬧鐘響‥我閂左‥
6點醒‥ 冇理.. 照訓... 最後.. 都係8點先肯死起身...

起身眼超攰!! 超想繼續訓!
... 沖涼沖左半個鐘.. 吹頭吹左3個字.. 呆坐左係到睇電視睇到九點..

搵野食... 食到九點半...
死返入房做功課
打開書.. 令起筆 另一隻手好自然地開了電腦

電腦loading.. 手 好像沒有經腦部就答了兩條問題..
電腦load好了.. 手 好自然地去了搖控mouse
好自然開了自己的blog... 自動開了的msn list..
好自然的check了一次, 看著誰在online....

看完了.. 好自然.. 眼又回到功課上
不看題目的做著.. 到11點... 緩緩地開始換衫
12點出門了.. 好彩媽 提我要帶遮.. 如果唔係我就真係凍死...

上到課室嚇了跳 L 課室變大了! 大了三倍有嗎?!
好開心好開心XD 次次見到Alice同喂嘈佢地都係好開心既~
都係果句~ 見到D同學 心情都輕鬆順暢D~

但唔知係咪因為間房太大.. D冷氣由上堂既一刻到落堂我都唔覺得涼...
手 最終都係出哂手汗.........
是我上堂太用功對吧! XD

上堂前不停等著Cindyさん既出現..
但 誰知 上次Cindyさん既出現只係為補堂..
就是說 Cindyさん 不會再跟我們一起上堂了
仲以為今次可以一齊上堂添... 嗚

落堂同先生一齊去左信和hea...
hea完去左好耐冇食過既車仔麵檔!!
  我記起啦!
大概  我以前都有喜歡過這樣食品的..
都是因為有幼麵的存在吧!!
以前最喜歡吃雲吞麵! 加大量大紅浙醋!
攪到D湯變到紅色為止! (有D似Wendy加wasabi的份量)

食飽飽 先生問我飲唔飲D野, 去左OK睇~
俾我發現左有smooth Wild Berry juice (Wild Berry Smoothie)!
好味!! 這個香港製造的juice! 真的不錯!!
大家是非! 試試看!

↓ingredients: apple, Strawberry, Blueberry, Raspberry.
                       (water, sugar.)

       ※made in HONG KONG.

仲有前幾日特登放工去買既花ざかりの君たちへのmaking book.

初初本想用山本同學來做blog skin的.. 但...
都係用返Kra 好d.. .....

刊登時間:2007-09-24 12:00 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pi980 的日誌)


小草 於 2007-09-25 06:51 AM 發表:
牙!!!!!!!!!!!!!!!!!
落咁多醋好似我個FRD牙!!!!!!!
我會講:「你落咁多不如飲左支醋佢
之後佢就會隊冧ME。
 
 
你支野像既背景好令人振奮!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
介紹一下山本同學PLX
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你認為會冇人同我講過哩句對白咩?!!?? XDDD
我多數都會答: 這說不同味道啦!! 就是有不同的! 信不信由你!
哈♪宜家好D咖啦..
唔落野我都會食得哂咖!
因為有時人會變得 為肚餓而食野, 唔係想食野而食野的了~
 
 
 
哈哈♪好! 我準備一下先!
Posted at 2007-09-25 09:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
暱稱: みや
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
heidi.
Kagrra, 様
ガゼット様
GReeeeN/人
Hey! Say! JUMP
文章分類
全部 (353)
デート記事 (116)
ドラマ \ 映画 (8)
VISUALのこと (15)
【圖】 (15)
【影片】 (7)
日記更新事宜 (11)
仕事のこと (26)
凹凸文 (16)
何日の日記 (7)
勉強のこと (6)
音楽のこと (5)
家中大小事 (3)
夢の物語り (1)
未分類 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言