哈哈♪好耐冇試過真真正正放一日假啦!
最近2個月, 日日都要搭270A 返工、返學...
難得紅假可以係屋企 hea~
梗係hea足佢18小時啦!!
諗住自己可以好似以前咁一直返到12點 
但可能真係慣左早起身‥
11點幾訓唔返ru~ 未起身食野咯! 
睇【探偵学園Q】! 第九到第十回! 
仲差一回就睇哂啦! 好唔捨得呀!
我家萌え萌え小涼介啊! [眾毆]

咁真係好睇呀嗎.................

希望涼介會有更多好戲拍啦! 加油加油!

我都係時候溫下書咖啦...
唔可以俾Erica咁快追過我咖嗎! XDDDD
大家一齊努力啦! 人類
|