返工等放工實屬正常。
我也想放工去逛逛‥
但...
放工就會很累很累..
很想快點歸家hea-U-
難得**今日上就唔返
我梗係要上自己日記打返2句啦xXDD
.
.
.
.
.
.
一個上就可以做到D咩?!?
我加了一大堆藥上櫃!
希望可以填滿哂平時比較多用既藥既空位~
之後就等埋Mandy, 2 個一齊好勇敢地 去執士多房!!
Mandy就攪d又麻煩又多又亂既單!
我就不停掉野!! 將d 唔要既盒盒箱箱都清哂出黎~
做到身水身汗 先完成了上半場~
宜家就食飽飽 等Mandy出去食埋野返黎就再努力過! 哈~*
下半場要留留力呢...
**可是3點半就回來啦....
又要辛苦走走踢踢啦...
努力啦,, 朋友!!
要喝喝活腦素嗎~ Baby~*
|