(*^∀^)ノ☆。・:*「上班中.. 記文!」:.・★

2007 年 9 月 28 日  星期五


返工等放工實屬正常。

 

我也想放工去逛逛‥

但...

放工就會很累很累..

很想快點歸家hea-U-

 

 

難得**今日上就唔返

我梗係要上自己日記打返2句啦xXDD

 

 






一個上就可以做到D咩?!?

 

我加了一大堆藥上櫃!
希望可以填滿哂平時比較多用既藥既空位~

之後就等埋Mandy, 2 個一齊好勇敢地 去執士多房!!

Mandy就攪d又麻煩又多又亂既單!
我就不停掉野!! 將d 唔要既盒盒箱箱都清哂出黎~
做到身水身汗 先完成了上半場~

宜家就食飽飽 等Mandy出去食埋野返黎就再努力過! 哈~*

下半場要留留力呢...
**可是3點半就回來啦....
又要辛苦走走踢踢啦...

努力啦,, 朋友!!

要喝喝活腦素嗎~ Baby~*

刊登時間:2007-09-28 11:06 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pi980 的日誌)


小草 於 2007-09-29 12:43 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩事呢!?
Posted at 2007-09-29 09:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
暱稱: みや
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
heidi.
Kagrra, 様
ガゼット様
GReeeeN/人
Hey! Say! JUMP
文章分類
全部 (353)
デート記事 (116)
ドラマ \ 映画 (8)
VISUALのこと (15)
【圖】 (15)
【影片】 (7)
日記更新事宜 (11)
仕事のこと (26)
凹凸文 (16)
何日の日記 (7)
勉強のこと (6)
音楽のこと (5)
家中大小事 (3)
夢の物語り (1)
未分類 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言