(*^∀^)ノ☆。・:*「20分鐘跟120分鐘的OT?!」:.・★

2007 年 9 月 29 日  星期六


 從前, 有一人兄說: 一個下午可以看十二個症。
途中, 有一好心人說: 不要再約症了好嗎?!
人兄說: 沒所謂! 我看得來! 照約吧!

 

 有一天, 有人無端說: 我俾多次機會你!! 照好D啦!
敏感的人聽了便回應: 什麼! 一次也沒有好過嗎?! 照得不好的你給我一個List吧!
: 不好! 一次都沒有好過!
: 一次都沒有好過! 那你就找第個幫你照啦!

 

究竟又是我精神有問題 定係你根本針對我呀?!

 

 

我好想好想做到有Elaine咁好! 因為我怕會連累你地!
我有! 我有好努力去記! 但我愈緊張就愈將最近的都忘記!!

好似聽電話!
我真係好針著去聽! 好想每一個字都記得! 好想好原本咁轉告你地聽!

但我愈係去在意! 就愈緊張!!!

我開始明白Erica上堂果種既緊張啦........
真係唔係話要放鬆就放鬆到... 好對唔住, 我只係識叫你唔好咁緊張..
到發現自己都係咁既時候 至知道身不由己‥

壓力!

你問我從何來

你係我笑緊既時候問我 我唔識答

你係我興到九彩既時候問我!! 樣樣都係壓力!!!

 

對唔住! 我既同事! 我有時對你地既態度真係差左‥
對唔住......

面對面既時候都好想好想講!
但 咁樣 真係仲似有精神病!!!
我就黎痴線啦!!!!!!!!

點解!! 點解打份工都好似係戰場咁?!???

好辛苦好辛苦!!!!!!!!!!!!!!!!

 heidi.\渦奏\02. フライ

 

開心係開心但工作還工作

有時.. 我真係覺得Mandy好西厲! 就黎做左4年啦‥
那樣的節奏 那樣的效率.. 太可怕!

我真係自問自己應付不來!

好想好想.. 自己係超人!

 

我究竟還缺乏了什麼?!
真的會是QE嗎!?
是我的工作效率嗎?!

好明顯是我的記性同態度喇!! 還要問! 你是沒有腦袋還是低B呀?!

 

 

.......  heidi.\慟哭\02. 白昼夢

 

 

 

你真係“為何永遠放不低∼”

這就是你最失敗的地方!

 

 

我好像永遠都做不到“只反省、不後悔”的地步
這個地步真係我既最高境界啦BABY~

算吧啦你‥

又要扮看得開

( 那都是 heidi. 的存在了, 謝謝你們! )

好! 我又看開了一點。

 

 

努力吧! 人類! 明天會更好!

 

我那算是充實嗎?!

的確幾∼

那充實了又怎麼喇!?

這個真的不太清楚‥

但不充實的時候你就會自然感到空虛了∼那是很可憐的喔!

嗯‥ 記起了… 找這份工作之前的2個星期‥空虛透了。

嗯...

 

 

又一自言自語文章。謝謝收看。

P.S. 在日記廢話完 心情總會好一點!

刊登時間:2007-09-29 10:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pi980 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
暱稱: みや
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
heidi.
Kagrra, 様
ガゼット様
GReeeeN/人
Hey! Say! JUMP
文章分類
全部 (353)
デート記事 (116)
ドラマ \ 映画 (8)
VISUALのこと (15)
【圖】 (15)
【影片】 (7)
日記更新事宜 (11)
仕事のこと (26)
凹凸文 (16)
何日の日記 (7)
勉強のこと (6)
音楽のこと (5)
家中大小事 (3)
夢の物語り (1)
未分類 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言