從前, 有一人兄說: 一個下午可以看十二個症。
途中, 有一好心人說: 不要再約症了好嗎?!
人兄說: 沒所謂! 我看得來! 照約吧!

有一天, 有人無端說: 我俾多次機會你!! 照好D啦!
敏感的人聽了便回應: 什麼! 一次也沒有好過嗎?! 照得不好的你給我一個List吧!
: 不好! 一次都沒有好過!
: 一次都沒有好過! 那你就找第個幫你照啦!

究竟又是我精神有問題 定係你根本針對我呀?!

我好想好想做到有Elaine咁好! 因為我怕會連累你地!
我有! 我有好努力去記! 但我愈緊張就愈將最近的都忘記!!
好似聽電話!
我真係好針著去聽! 好想每一個字都記得! 好想好原本咁轉告你地聽!
但我愈係去在意! 就愈緊張!!!
我開始明白Erica上堂果種既緊張啦........
真係唔係話要放鬆就放鬆到... 好對唔住, 我只係識叫你唔好咁緊張..
到發現自己都係咁既時候 至知道身不由己‥
壓力!
你問我從何來
你係我笑緊既時候問我 我唔識答
你係我興到九彩既時候問我!! 樣樣都係壓力!!!
對唔住! 我既同事! 我有時對你地既態度真係差左‥
對唔住......
面對面既時候都好想好想講!
但 咁樣 真係仲似有精神病!!!
我就黎痴線啦!!!!!!!!
點解!! 點解打份工都好似係戰場咁?!???
好辛苦好辛苦!!!!!!!!!!!!!!!!
heidi.\渦奏\02. フライ
開心係開心 但工作還工作
有時.. 我真係覺得Mandy好西厲! 就黎做左4年啦‥
那樣的節奏 那樣的效率.. 太可怕!
我真係自問自己應付不來!
好想好想.. 自己係超人!
我究竟還缺乏了什麼?!
真的會是QE嗎!?
是我的工作效率嗎?!
好明顯是我的記性同態度喇!! 還要問! 你是沒有腦袋還是低B呀?!
....... heidi.\慟哭\02. 白昼夢
你真係“為何永遠放不低∼”
這就是你最失敗的地方!
我好像永遠都做不到“只反省、不後悔”的地步
這個地步真係我既最高境界啦BABY~
算吧啦你‥
又要扮看得開
( 那都是 heidi. 的存在了, 謝謝你們! )
好! 我又看開了一點。
努力吧! 人類! 明天會更好!
我那算是充實嗎?!
的確幾∼
那充實了又怎麼喇!?
這個真的不太清楚‥
但不充實的時候你就會自然感到空虛了∼那是很可憐的喔!
嗯‥ 記起了… 找這份工作之前的2個星期‥空虛透了。
嗯...
又一自言自語文章。謝謝收看。
P.S. 在日記廢話完 心情總會好一點!
|