今日返學又係好愉快既!
Cindy 又黎左同我地一齊上堂了!
估唔到又見到佢啦~
佢仲主動走埋黎同我坐tim呀!
=_= 我差d 唔認得佢呢...
好似上次d 頭髮冇咁長咖…
之後hiru(!?)同hitomi又一齊嗌我呢!(*0* )!!〞
哈哈 一齊好愉快咁說說笑笑又過了半天~
喂嘈真係同我好鬼岩key XDDD 要笑一齊笑.
要勤力一齊勤力xXDDDD
放左學就打俾Wendy, 實行我地既剪髮計劃!!!(*U*)!
初初諗住叫佢過黎旺角是但搵一間剪就算咖啦‥
但最後都係俾"信心"兩個心打倒了-U-!
山長水遠係旺角搭68x入到元朗搵佢~
搭到車 突然令我諗起一個住天水圍既人類‥
等我諗住係佢到借宿一宵之際,
佢細佬告知我 佢又再次失蹤了xXDDD="=
情況而令人不再擔心XDDDDD
見到Wendy同"狼哥哥"就出發去Salon ru~
我久別4、5年的Salon~ 我黎啦XDDDD
初初入到去真係好緊張!!!
唔係因為有靚仔既關係!
而係我真係驚‥
話哂之前都有恐懼感嗎…
現在應該都冇事了...
上次陪米米去剪頭髮 去過間樓上鋪
感覺冇地鋪D人咁"兇",
今次都好快就安定落黎了‥
相就唔POST啦...
人又唔係靚‥
聽日都見朋友仔啦!
聽日有影相未貼咯XDDDDD
好了!
說到這裡都應該夠了!
我訓啦!-_o好眼訓‥
|