(*^∀^)ノ☆。・:*「代溝?!」:.・★

2007 年 10 月 3 日  星期三


係我唔夠就得人? 定係我太細個, 我去教人, 人地唔順氣呢?!

我諗野係咪要向光明一點去諗呢?!
唔好再諗係自己既問題!
因為事實上, 我真係覺得唔係我既問題!
又唔見Vivian會咁對我?!

可能真係唔同人唔同反應啦~

咁再前D 既Yan哥同阿CHI 呢?
又唔見人地會憎我憎到串哂嘴?!

我明, 你初初正式入黎做~
咩都唔識~
我地係應該教你~

但鬼叫咁岩主管唔舒服, 我地個個忙到甩碌!
我地好人極都分唔到身教你啦下嗎!
唔係我地錯呀!
係到係人少而引起既問題!
唔關我地今日診所入面既每一個人事!!

我都唔知我做咩咁梗梗於懷!
返緊工到放工! 放工到返屋企都仲講緊你!
我不嬲都心地差! 我不嬲都唔係一個好人!
我唔係要你讚我!
我只係想你做到自己應該做既野!
人地講左俾你聽! 你唔做! 係到扮傻!
到第二個人再同你講! 你繼續扮傻!
你愈係俾我見到你咁, 我就愈唔順你!!
我又唔好意思真係三口六面講啦~
我又唔係邊個! 我暗示你扮傻! 我明示你又串嘴~
咁冇野好講啦~

我可以點呀?!
同你嗌呀?! 嗌贏有獎咩?! 型D咖?!

好心問你:「要File D 野搵左未呀?」
你又好一句:「你都冇俾鎖匙我! 我點搵呀?!」

好野呀! 你唔問!? 我冇啦啦俾條鎖匙你做咩呢?!
我唔洗用既?! 剩係借俾你搵野呀?! 哈♪ 有趣~

唉~ 我都廢事講啦~
又唔係我既問題~ 無謂哂時間!
哂左我d 時間!

你睇你幾假! 你黎幫手既第二日已經話我係"好人"~ 哈★ 可笑~
假到呢∼串嘴到呢∼

 

 

 

PS.我從來冇話我係好人!
我冇話我係一個好守信用既人!
我冇話我係一個非常十分熱心於工作既人!
我冇話我係一個好好記性既人!

 

 

以上,就係我缺點! 難道?(`Д´)ノ

刊登時間:2007-10-03 10:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pi980 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
暱稱: みや
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
heidi.
Kagrra, 様
ガゼット様
GReeeeN/人
Hey! Say! JUMP
文章分類
全部 (353)
デート記事 (116)
ドラマ \ 映画 (8)
VISUALのこと (15)
【圖】 (15)
【影片】 (7)
日記更新事宜 (11)
仕事のこと (26)
凹凸文 (16)
何日の日記 (7)
勉強のこと (6)
音楽のこと (5)
家中大小事 (3)
夢の物語り (1)
未分類 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言