它!就是我所指的〝大板牙南瓜先生∼〞了!可愛吧!
                      

                      
可是會亮燈的喔!baby∼ 仲會叫添∼!

                      
咁高興既萬聖節 仲未到∼ 我地就更高興地係到預早慶祝了! 

                      
看我們有趣的萬聖節蛋糕 ∼

外面橙色陣皮同預料之中一樣! 好甜 好甜 d 朱古力更加試都冇試!

哩2日★☆都唔多症∼o( ̄∀ ̄)oウケケケ∼
但聽日又開始回覆正常了∼
呀…
這個星期某人成日都冇返工∼不知幾愉快∼
佢唔係到都一樣∼ 我地仲故小個添!唔該哂∼
今日終於返返工,可惜收到既驚喜竟然係一次又一次既千就∼
某人真係太千就某人啦∼ 做到出哂面!哼!
咩世界!人地話唔做就留人地返下就∼!
咪認為真係可以幫到好多咩!
佢又唔聽人講!又唔話得佢!哼!
算…
我自己既事都未攪得清楚‥
無謂又哂時間係佢到…
明知自己已經不算吃香‥
就要加把勁做好自己∼
都係果句「盡力啦∼ 」
我唔明點解有d人好唔鍾意人地講哩句‥
算‥
明天又打扙∼
|