(*^∀^)ノ☆。・:*「癲」:.・★

2007 年 10 月 30 日  星期二


返工好似癲左咁! 連同事都喝! ="= 真係鬼彩我… SOR,

算啦‥都係因為月事先會令我精神再次崩潰咖遮‥
明天會更好的! 我相信! 嗯*

多謝你, 我的朋友. 真係好關照! 哈哈♪
自己要搵工, 幫我留意埋!XDDDD

不過暫時我也喜歡我這份工作.
雖然有時忙到痴哂線! 嗌哂救命! 講哂粗口!!

但說真的一句: 我是做得開心的。

希望我至少也可以在“你們”這裡呆多半年吧!
希望你們會留我這個人在“你們”公司多半年吧∼

到最後會是“你們”選擇開除我, 還是我把自己開除呢?
真是不得而知∼ 哼♪

刊登時間:2007-10-30 12:44 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pi980 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
暱稱: みや
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
heidi.
Kagrra, 様
ガゼット様
GReeeeN/人
Hey! Say! JUMP
文章分類
全部 (353)
デート記事 (116)
ドラマ \ 映画 (8)
VISUALのこと (15)
【圖】 (15)
【影片】 (7)
日記更新事宜 (11)
仕事のこと (26)
凹凸文 (16)
何日の日記 (7)
勉強のこと (6)
音楽のこと (5)
家中大小事 (3)
夢の物語り (1)
未分類 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言