主題有點誇張的說
但又有點相似
今日上班累得要死了! 
累在不是單單工作量多!
而是某人的不合作而令其同事心情煩燥!!!  
一次又一次想著放棄
但又一次、一次想自己成長
接受 [工作不是遊戲] 這一回事。
誰不知道 [工作不是遊戲] , 但我只是一個不善長在工場周旋的人‥
什麼EQ、什麼醒唔醒目、什麼話頭醒尾…
很討厭!!!
有心做野 有人係FEEL到咖!
我知‥
但FEEL到既人會多咩?
又會在意咩?
唉..
又係到自言自語‥Dead。
今日又要多謝 Wendy陪左我一段小小既回家路、
多謝特登打黎搵我食飯既米、  
仲有係 屋企樓下撞到既 鄰居小信xXDDD
多謝哂∼
我終於可以好好訓一覺!
睇一集「金色のガッシュ!!」就去訓RU∼
|