| 2005 年 10 月 19 日 星期三 |
 | |
| 上課** |
now我上緊math..唔知做乜問卷wo..做完冇野做..咪打日記lo...好悶牙...
又好想訓覺wo...xdd''
岩岩都味過8:58...係都玩computer..有排sin落堂...
都係唔好訓...
|
| 刊登時間︰2005-10-19 09:02 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 17 日 星期一 |
 | |
| ** |
今日阿TUNG冇返...我E+仲上緊中文....12:06...好快食LUNCH LU...唔打住...
|
| 刊登時間︰2005-10-17 12:07 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|