♥♥ WELCOME ! ♥♥
CK
暱稱: Piano
我的連結♥
2007 年 3 月 7 日 星期三
黎得快, 去得快, 變得快, 咩都好快. 只係得英文堂特別慢. 前日仲係廿零度, 今日就得返十一度. 今日chem堂走火警, 第一次走火警先黎落雨-_- lunch同shita 落左去買野飲, 原來一個口裝到100mL水wor *00* 今日要做果個Eng project 同小雅, CC, 君一組 學曾生話: 我會做好呢份工 課
[Don't be worry la!]
刊登時間:2007-03-07 05:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]