按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 ♥♥ WELCOME ! ♥♥ 

 CK

 

暱稱: Piano

 我的連結

 
♣ 鴻
♣ 靜雯
♣ BAGA
♣ BBQ
♣ cC
♣ EDDIE
♣ Fion Tsang
♣ FULU
♣ JOSEPHINA
♣ kitty
♣ MY XANGA
♣ Nicole
♣ NOISY
♣ OSCAR
♣ TracY
♣ WING
♣ Yin
♣ 小雞
♣ 小米米
♣ 小泉
♣ 民
♣ 羊肉
♣ 成DEE
♣ 君
♣ 芬
♣ 社長
♣ 肥堂
♣ 欣
♣ 金金
♣ 海龍
♣ 振
♣ 軒
♣ 健
♣ 陳鴿SIR
♣ 陳柱生sir
♣ 晶
♣ 葉子
♣ 嫦
♣ 碧
♣ 熊仔
♣ 綿鳥
♣ 歐陽
♣ 瑩
♣ 嫻
♣ 豬潤
♣ 鄭創


RSS Feed

2007 年 3 月 7 日  星期三


┌凡事每天都變更┘

黎得, 去得, 變得, 咩都好.
只係得英文堂特別慢.
前日仲係廿零度,
今日就得返十一度.
今日chem堂走火警,
第一次走火警先黎落雨-_-
lunch同shita 落左去買野飲,
原來一個口裝到100mL水wor *00*
今日要做果個Eng project
同小雅, CC, 君一組
曾生話: 我會做好呢份工                             課


[Don't be worry la!]

刊登時間:2007-03-07 05:52 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 




訪客留言 (返回 pianochan 的日誌)


綿 於 2007-03-07 08:49 PM 發表:
加油呢~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯!
你都係
Posted at 2007-03-07 08:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shita 於 2007-03-07 08:17 PM 發表:
你個口大- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
Posted at 2007-03-07 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kenneth 於 2007-03-07 06:49 PM 發表:
Miss Lee 睇到你咁講,一定好失望
相信你唔鐘意ge係英文科,唔係Miss Lee吧!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

差唔多堂堂英文都響LUNCH之後
飯氣攻心, 好眼訓.*_*
當然LA, 我點會唔中意MISS LEE ar~^oo^
唔中意成日都響lunch之後先eng...
Posted at 2007-03-07 06:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 pianochan 的日誌 ]