| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 23 日 星期一  |
~~~好黑仔呀~~~  |
有呀婆婆係到,真係好煩呀~~~!!佢曬日留係到住....我米好唔點~~~~!!我知道要睇住佢呀~
~~但係真係好煩~!~~係到用我部電腦,我要做功課嫁.....又唔識用喎,係到問問問~~~~
叫曬hlep~~~!!唉.....有佢,日係到我就黎頂唔順呢~~~!!
|
| 刊登時間︰2007-04-23 07:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 22 日 星期日  |
~~好忙呀~~~  |
呀.......... ........好多野做!!!好眼訓~~~!!今日又可以見到(鬼)仇人呀~~~!!
好內未see過漫畫呢~~~!!今日租左4本~~!! |
| 刊登時間︰2007-04-22 08:58 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 19 日 星期四  |
~~我好心傷~~  |
我知道做老師的工作都係好辛苦,我知道本身司徒sir的身體唔好.....一直有血壓高的病!!
激一激佢,佢的心臟會負荷唔到.... 今日我又見到佢好激氣呢~~~!!其實我好心痛~~
我知到我係學校實在太過成熟~~會同d同學唔夾~~~真係好煩.......係得老師like同我傾計,我知道
好多事,係學校做得岩唔岩,都係好難~~~!!不過我會努力~~聽日就係pe堂呢~~我又要面對死亡一刻!!
對於我黎講,女仔真係想事情,想得太過復習呢~~~!!我知道好多女同學都feel得我想事情,真得好輕鬆~~!!
我心好想hlep下司徒sir不過我能力有限!!不過總知我要努力下去~~!! |
| 刊登時間︰2007-04-19 10:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 18 日 星期三  |
~~頭痛呀~~  |
我唔識打program呀~~~!!我知到日日反到home都無得休息呀~~!!點算呀~~!!
我pe堂要用網球拍呀~~!!考試!我又無....唔,唔知點算呢~~!!近幾日校長會黎看下我地上堂~~!!
今日都好煩,無啦啦有老師行過~~~!!唉......!!嚇得我呀!! |
| 刊登時間︰2007-04-18 07:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 15 日 星期日  |
~~今日學左好多野~~~  |
原來係絕谷的深處,有佢所學到的事,係極好的天堂裹,都有佢唔好的地方,反而我今日發生的事,
令我學到一件事,係自己命運每日都咁好的話,無起落的程方下,都有佢唔好的地方!!
如果有些人,好到無得再好的時候,你對所有好的事物,一切的機會,都無感興趣,次次發生的事
對自己黎講日日都係完美,做人就一d樂趣都無....................!! |
| 刊登時間︰2007-04-15 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 32 | »
|