本原係可以去銀線彎bbq,點知呀媽話去番去找拜山,頂!原本咩都準備好,以經去左果到視察左環境,但係.............都驚洛雨,點知天
朗氣清,佢哋去左銀線彎,我就去左羅胡,時間都一樣咁,只係地點問題,我問過呀媽,點解要咁早去,唔遲d去,佢本原話六點要去,但係佢
遲左起身,去到過關果震,境然冇咩人唔洗十五分鐘過洗兩個關,早知就遲d去,之後要搭最耐,最唔鍾意的直通巴士,好彩有部psp,但係
去到都冇洗電,去後搭我由細搭到大的電單車,搭到我個頭髮都............慘!之後過左一日