|
今日咩日子呀?! 2007 年 2 月 12 日 星期一
天氣:  |
| 2007-02-12 |
|
仲有兩日就放假喇!!
好開心啊!!
不過仲有啦啦隊訓練~
吾想去啊!!
想快d 返大陸啊!!
嘻*
我諗,,新年都有幾多功課要倣架!!
但系,,多數時間我都會用黎玩架
哈哈!!
今日,,
傻希打電話比我,,
吾知點解..
想佢吾好打比我...!!
但系我又好想同佢傾計啵!!
如果我吾系佢打比我,,
我都吾會同佢傾!!*
.....唉!!
同佢傾左45mins 到喇!!
都幾開心..
唉~~
吾講住喇!!
睇電視喇!! 88*
|
|
出爐時間:2007-02-12 06:03 PM |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 143 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|