`'♥-;愛是糖水 也是苦茶-|/ '=™
*﹟`'[姐妹們 有妳們就等於擁有全世界[-];'
今日咩日子呀?!  2006 年 12 月 9 日  星期六  
天氣: 晴天


屈臣田徑賽||悶爆*  

HALO!!
今日屈臣田徑賽呀!!
朝早7:45 就去到火車站!!
MISS SO 佢地起太和果邊未走得!!*我起大埔墟果邊個火車站等左N 咁 耐!!
唉!! 搭火車果陣時,,得我一個F.1 女仔!! 但系就有好多F.1男仔!!
去到運動場果邊啦,,!
我自己一個起度發嘔豆""好在個MP3 聽到歌同埋YOYO 同我SD MESSAGE~ 如果吾系就會悶到嘔架LA~..
吳穎怡又成10點幾先黎WOR,,
跟住佢跑200M 又走,,下就又系得返我一個F.1 女仔!!
我仲要用第二個女仔個名去幫佢出賽呀!!..
要同B GRADE D 女仔跑WOR!!..
我果個B GREDE 個HEAT 果D 女仔完來同我都吾系差好遠!!我好似仲快過佢地TIN!~
好似話D B GRADE 女仔系F.3 AND 4 既女仔黎架**
下午: 
男子C GRADE 要跑4X100M 果D 男仔返左黎~~
我都系要跑接力...不過都系同B GRADE 跑囉!!
同F.4 兩個同埋一個都系大過我既女仔跑接力!!
LUNCH 時間返到運動場果時,,
悶到嘔呀!! 又COLD!!  ..
我又起到同人傾電話同埋SD MEG 啦..!
個個人都好似好眼訓咁~~我都系!!
我想訓架啦..
又比D 槍SING 噪醒!!
MISS SO 叫我接力果時要著隊3 呀!!..
都幾巧睇既..!
聽日都吾知洗吾洗去呀!!!
不過如果要去MISS SO 都會搵我架啦..~
所以我會訓耐D!!
今日好多謝個PHONE 同埋個MP3 ,,
搞到我無咁悶!!
但系真系好悶!!
得我一個女仔!!(F.1)
慘慘慘慘!!*
4X100 M好似吾知最後定系尾2..!
唉!!聽日做功課,,溫書啦..!!
好啦,,吾講啦...88*
得閒再會上黎架啦...!!88*
 SEE YOU..!
希望日日都可以見到你....*呵呵,,
                                     希囝!!
X'MAS 去吾去反,,??

 
出爐時間:2006-12-09 10:47 PM


pig9403
暱稱: Kyna
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008.03.22
 別問我
2008.03.18
2008.03.17
2008.03.16
文章分類
全部 (143)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 143
留言總數: 77
今日人氣: 1
累積人氣: 3578