今日PE 堂,,我果班(1B),,同埋頭1D,,1A..同去左禮堂跳土風舞!! 呵呵..跳第二隻果隻,,呀SIR 教我地呀::!全場哄動**! 真系笑死啦..~! 好多女仔都跳到成個傻人咁...!(雖然我都系...!)
跟住,,到到3點20幾分個時,,,鄧SIR 入左黎..! 我地好似圍嘔佢咁..! ~! (其實只系我地跳緊舞姐..*) 男仔其實一早換左3 ..上完堂架啦..~! 跟住,,D 男仔起禮堂門口見到我地跳舞,,佢地就入黎啦..!!~ 完來佢地入左黎先有野睇呀'"!佢地個呀SIR 叫佢地跳一次土風舞呀..! 佢地個個都好無奈!! 不過我地D 女仔就好哄動...! 不過今日真系好開心呀..
LUNCH TIME 之前果堂,, 要上ORAL 堂..呵呵,,我地要做畫劇呀..! MR WHITE 做得勁爆呀..!~ 其實,,今日堂堂我都上得好開心...!~! PTH 果堂..我同王焯珊同埋寶寶起度講速成WOR..!點知講講下,,我地講左去粗口果度...~! 估唔到,,寶寶張D 粗口速成法記到熟曬..~! 我笑足成日呀""!哈哈哈哈...!~
好啦..今日既好笑事又講完啦..~我要食飯啦..食完飯又要溫豬啦..! 希望聽日都會咁開心啦..~~HEE*HEE*
88*88*